Triest

Discussie in 'Help archief' gestart door omaatje75, 9 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Simpele vraag aan lieve modjes :sleepy:
    Waarom doet die wolkenrij gewoon maar wat :cry:
    Straten op 5, start 21, start 15 :music: k word er
    tureluurs van. Buiten t feit, als je alle rijen vol hebt,
    ben je gewoon niet anders dan aan t klikken:cry:

PLEASE HELP :cry:

2. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Het is jammer dat je de wolkenrij niet zelf in kan delen, om b.v. de lege rijen achteraan te zetten. Dit is al eens geoppert bij de ideeën maar zoder resultaat. Ik vind het ook heel vervelend dat je steeds lege rijen voorbij moet klikken. Ik verwacht niet dat b.p. hier iets mee gaat doen. Slikken/klikken dus.

3. woepsie

woepsie Forumleerling

Ik heb in de vorige? nieuwsbrief iets gelezen dat er wel iets gaat gebeuren met de wolkenrijen. Of was dat alleen met knechten?
    Ik herken bovenstaande dingen en vind ze ook behoorlijk irritant, je blijft maar klikken.
    Het liefst zou ik ze alle volle rijen (verkleind) op 1 scherm zien staan en dat je ze kunt indelen per groep.

woepsieID: 9871624

4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Ik denk dat omaatje bedoeld, dat als je opstart, de wolkenrijen niet bij 1 beginnen maar gewoon middenin

5. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Juist mikmak!;)

6. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dat is ook heel erg irritant. Je blijft heen en weer klikken. Ik laat ze tegenwoordig na het oogsten op de laatste of op de eerste rij staan of ik klik door naar de laatste of de eerste rij. Het ligt eraan waar ik ben geëindigd, maar ook dan blijft het irritant

7. breston18

breston18 Forumkenner

ik laat ze ook op de laatste of eerste rij eindigen, dit is iets van de laatste tijd, is nooit eerder geweest.
    Van lege rijen geen last, ze zijn allemaal vol

8. goldtrix

goldtrix Gevorderde

Volgens mij is dit voor de ontwikkelaars niet zomaar in een twee drie aangepast. Ongetwijfeld werd het mee opgenomen in de planning, maar het koraalrif verdient allicht alle prioriteit op dit moment.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is maar een aantal maanden anders geweest. En ik vond dat vreselijk irritant. Kun je bijna de Duitse rij oogsten, doe je F5 om te kijken of de rij klaar is en kun je weer bij pagina 1 beginnen. Nu kan ik beginnen waar ik gebleven ben.
    Van mij mag de prioriteit om dit weer te veranderen dus heel erg laag zijn.

goldtrix vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.