trein

Discussie in 'Help archief' gestart door jokiebear., 16 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jokiebear.

jokiebear. Forumleerling

Ik heb een vraag over de trein waar je stallen in moet leveren .
    Ik had begrepen dat je stallen krijgt van het niveau waar op je speelt.
    Wat schets mijn verbazing dat je toch wel duren stallen moet leveren om aan het aantal punten te komen, en dan de begin stallen krijgt, ik vind dat niet eerlijk . Ik krijg er de kippen- eenden- kalkoenenstallen en nog veel meer stallen die ik al tig keer in mijn schuur heb staan , maar helemaal geen bijzondere stallen. Ik vind het daarom erg misleidend. Ben er erg in teleurgesteld. groet Jokiebear

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er staat niet dat je stallen van het level waarop je speelt.
    Er staat dat je stallen krijgt behorende bij je eigen level en zoals altijd betekent dat dat je geen stallen kan krijgen hoger dan je eigen level.

Het blijft altijd een "kans op" bepaalde stallen en dat betekent dat de ene speler meer geluk heeft dan de ander.

Jammer dat je er teleurgesteld in bent, maar ik kan het niet mooier maken dan het is.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. jokiebear.

jokiebear. Forumleerling

Het is dan wel raar, dat het steeds zo is, de vorige keren was dat ook al, ik speel in level 93. bahama 224

hendrika73 vindt dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ben het met je eens buur. Het zijn veelal stallen waar een beginnende speler blij mee is. Maar voor een speler die verder in het spel zit niet veel waarde heeft. Hier zou op de 1 of andere manier toch wel rekening mee gehouden mogen worden.

Laatste bewerkt: 17 Mei 2015
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Leo.netten

Leo.netten Teller

Eerlijk gezegd heb ik alle stallen al maar bij de trein toch veel "gewone" stallen gekregen zij het met een rood of roze kleurtje.
    De nieuwe stal heb ik niet gekregen die komt de volgende keer wel weer, wel 4 elandpodiums die zijn dus niet zeldzaam meer.
    Al met al vind ik de uitslag goed en was het leuk bedenk wel de stallen die je nu niet gehad hebt misschien de volgende maal er wel bij zitten. O een ding moet ik toch nog even zeggen de mensen die zonder "geld" spelen hebben meestal het meeste commentaar.
    Farmerama is een spel dat iedereen speelt zoals hij of zij het wil, maar met plezier neem ik aan dus begrijp ik niet altijd het geklaag.

-doppie- vindt dit leuk.
  6. jokiebear.

jokiebear. Forumleerling

Ik vind het een rare opmerking dat de meeste spelers zonder geld het spelen het meeste klagen.
    Ik klaag nooit en jullie weten niet of ik wel of niet met geld spel.
    o ja ik zie ook dat ik weer een forum leerling ben geworden ik was al veel verder . gr Jokiebear

7. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Ik snap de opmerking over het geld ook niet, de trein wordt zonder geld gespeeld en heeft dus geen enkele invloed. Feit is dat je dure stallen moet leveren om aan de punten te komen er er in verhouding niks voor terug krijgt.
    Ik speel het spel nog steeds met veel plezier, daar kan de trein niks aan veranderen, maar ik vind de verhouding ook zoek en had het na een rondje of tien dan ook wel bekeken.

Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.