Transactie Logboek

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door VDM0598, 19 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VDM0598

    VDM0598 Forumbeginner

    Hallotjes

    Ik ben pas weer begonnen met spelen en er is uiteraard al een heleboel veranderd ten opzichte van een aantal jaar geleden. Echter mis ik een vitaal onderdeel van de game; een transactielogboek voor inkomsten en uitgaven van bd/tg. Hier heb ik zelf soms mijn twijfels over of al mijn verkochte items ook daadwerkelijk geld opleveren.... Als ik had kunnen zien waar mijn geld is gebleven en of ik daadwerkelijk alle inkomsten heb gehad van de markt, dan had ik zelf inzicht gehad in de financiele stroom. Hierdoor krijgt de ontwikkelaar van de game minder tickets over transacties van bd/tg & heeft de speler natuurlijk een beter overzicht.

    Andere games van dezelfde ontwikkelaar hebben dit ook in hun game zitten en het zou super zijn als het hier ook in kan.

    Groetjes,
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.