Traagjes

Discussie in 'Help archief' gestart door tootje, 30 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Iemand enig idee waarom de zaak momenteel weer niet soepel draait?

't Licht niet aan mijn laptopje want met Google Earth zit ik in twee seconden in hartje New York......wat toch een oceaan verder ligt dan Farmerama stad. 8)

omaatje75 vindt dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

:D Tootje

Maar ook hier gaat het trager dan anders en moet ik bij het wisselen van veld zo af en toe weer in- en uitloggen.

omaatje75 vindt dit leuk.
  3. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Hier is ie ook traag va de nieuwe molen :(
    Als k bv naar t bos wil, kan k wel ff gaan douche :music:voor
    k t bos werkelijk in kan :wuerg:

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier is de farm traag met zaaien en oogsten:eek:. Wisselen van velden gaat wel snel

5. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

o_Ok hier is een trage farm.
    En de molen doet ook weer niet wat hij moet doen.
    Ik moest nog ongeveer 70 uur draaien voor supervoer en mijn molen is nu weer leeg.
    Pffffff maar weer veel blikjes geduld drinken en chocolaatjes tegen de stress 8)
    Mmmmmm wel lekker die chocolaatjes :p

tootje vindt dit leuk.
  6. tootje

tootje Commandant van het forum

Beter na je bosbezoek douchen met dit weer omaatje 8)

harm-jan70 en omaatje75 vinden dit leuk.
  7. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

hier ook traag op beide farms velden verwijderen gaat goed maar 15 veldjes er op zetten kost 5 min

8. polkey

polkey Oudgediende

Nog steeds het probleem van het wel actief zien van de farm, kan ook stallen oogsten maar kloppen de tijden niet ofwel de valentijn wordt er niet afgetrokken.
    Refesh en dan staat de juiste tijd er bij, ga naar het volgende veld moet ik weer een refresh doen.
    Molen idem, supervoer komt er niet omdat deze stil is gaan staan, wel als ik er 1 per keer draai lukt het.
    Noteer nu zelfs de hoeveelheid die ik heb want ondanks wat ik heb gewonnen bij dit event lijkt het er op of er ineens minder staat dan er vanochtend stond.
    ( nee ik geef de stallen geen sv )

9. AN_dv2

AN_dv2 Forumleerling

Ik heb zelfs het idee dat het programma van het voer ook niet doet wat ik vraag

10. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Gisteren verplicht door omstandigheden een hele nieuwe installatie moeten doen back-up terug zetten wilde niet dvd was corrupt vertelde het programma me :( . Dus na enige uurtjes stond alles weer op zijn plaats en mijn farmpje draait als een tierelier geen enkel probleem van wachten met water geven of over schakelen naar een andere akker hier verloopt het allemaal heel soepel.

11. polkey

polkey Oudgediende

Blij dat het bij jou zo soepel gaat, maar we gaan toch echt geen nieuwe installatie doen van het besturingssysteem.
    Dit spel heeft in de loop der tijd foutjes ontwikkeld en sommige zitten nog in het spel want daarom hebben we soms de bugfix.
    Zo is er een super molen gekomen, helaas werkt die niet zoals het moet en kan de fout in dat script effecten hebben op het totale spel.
    Net zoals er soms een event is die het spel volledig lam kan leggen, eenmaal deze weer afgelopen gaat het voorspoedig.
    Zo zal het altijd wel gaan, hoe meer in een spel hoe meer scripts en meer conflicten, om vanaf daar dan terug te zoeken waar het zit is een flinke klus voor de programmeurs.
    Heb inmiddels al wel iets ontdekt met het sv in de molen, maar daar ben ik morgen dan achter of het klopt.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  12. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

hallo ik kan nu niet inloggen alleen allemaal ronddraaiende bloemetjes ......meer mensen last van?

13. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ja hier ook
    is aan het laden....... (44% tot nu toe)

edit: inmiddels er weer in :)

Laatste bewerkt: 31 Maart 2015
  14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier ook, 5 minuten geleden kwam ik tot 45%, met draaiende bloemetjes.
    De volgende poging kwam ik tot 35%
    Vervolgens heb ik cache en geschiedenis verwijderd, maar kom nog steeds maar tot 35%.
    Met andere woorden, ik kom het spel niet in :cry:

Edit: om 18.20 uur is het gelukt, en best snel, om er weer in te komen. De computer liep vast, dus ik moest helemaal afsluiten, en toen lukte het wel.

Laatste bewerkt: 31 Maart 2015
  15. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Balen,was net bezig de velden te planten,maar het is net niet gelukt,en dan had ik nog wel net knechtjes gekocht. Is de boel omver geblazen op de boerderij?

16. farro

farro Forumkenner

Ik denk dat wij allemaal "tegenwind" hebben, misschien iets met de storm te maken ?????????????
    Wie zal het zeggen !!!!

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.