TRAAG

Discussie in 'Help archief' gestart door trolletje5656, 27 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trolletje5656

    trolletje5656 Gelegenheidsauteur

    Hebben meer mensen hier last van? Het spel is vandaag vreselijk traag, iedere keer draaiende bloemetjes bij wisselen van velden. Computer nu al 3x opnieuw opgestart of F5 geprobeerd. Maar totaal geen verbetering.....vindt het beslist niet leuk meer. >:(:mad::wuerg:
     
  2. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Hier precies hetzelfde!>:(:mad:>:(
     
  3. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    Niet alleen vandaag heb daar geregeld last van sinds unity maar dan wat trager werken wel erg vervelend, opnieuw opstarten heeft echt geen zin beter vroegtijdig inloggen voordat je moet afhalen kan de Farm warm lopen werkt redelijk beter
     
  4. alie0055

    alie0055 Forumleerling

    Niet alleen vandaag heb daar geregeld last van sinds unity maar dan wat trager werken wel erg vervelend, opnieuw opstarten heeft echt geen zin
     
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Nee juist niet, het spel moet echt de tijd krijgen om te laden, ik merk dat het dan daarna echt veel beter gaat
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Vaak is traagheid in het spel een gevolg van een volgelopen browser. Zeker met minigames vraagt het spel veel van het geheugen. Even schonen van cookies en cache lost het probleem voor de meeste spelers op.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  7. jopie

    jopie Forumkenner

    dus niet heb dat al gedaan een uur geleden en heb het nog steeds:eek:
     
  8. jo1808

    jo1808 Forumleerling

    hier dus het zelfde en als ik een product koop en is uitverkocht moet ik ook opnieuw inloggen is niet leuk meer grt jo
     
  9. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    hier loopt het ook regelmatig vast
    en nog is er steeds niks aan gedaan voor mijn gevoel
    waarom is dit nog steeds niet opgelost?
     
  10. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Bij mij is het ook nog elke dag een probleem. Bloemetjes blijven draaien, de schaapjes met kruiwagen blijven lopen terwijl de balk helemaal vol geladen is.
    Iets kopen op de markt gaat niet, totdat ik een paar keer opnieuw heb ingelogd. Maar dan is het product al verkocht.
    Ik schoon regelmatig de pc op en ik geef het spel ook de tijd om te laten maar dat maakt allemaal geen verschil
     
  11. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Nee het is en blijft een drama , inderdaad iets kopen op de markt is een ramp en ook steeds weer dat vast lopen ,

    Het advies om je cookies steeds te verwijderen is leuk , maar dan zal het spel ook steeds weer alles moeten laden ,
     
  12. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Het spelen word er niet leuker op op deze manier elke keer is er wel weer wat :mad:
     
  13. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    nu ik popcorn wil maken in de molen springt ie gewoon een vakje terug en kan dus niks maken
    daar blijft ie gewoon stilstaan
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. trolletje5656

    trolletje5656 Gelegenheidsauteur

    Ik stop met dit spel!!!!!!>:(:mad::wuerg::cry:rondrennende schapen,terwijl de balk vol geladen is. Draaiende bloemtjes, niets reageert.....hier wordt ik stapel van. Cache legen, pc opschonen, opnieuw opstarten.....niets, maar dan ook niets helpt!!! Ben er klaar mee >:(:oops:xD:cry:
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook dat probleem met de molen....het springt naar het tweede vakje en dan loopt het vast dan eerst weer opnieuw F5 en dan draait die weer.....
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb ook een oude computer en vanwege dat gratis upgraden naar windows 10 moest ik van de computerwinkel een extra onderdeel kopen voor de computer, omdat het anders niet zou werken. Ik speel nu gewoon in client en de problemen die ik heb vallen reuze mee. Het onderdeel kostte toen niet veel en mijn neefje heeft het er in gezet voor mij. Ik zal het weekend even de doos gaan opzoeken en hier de gegevens neerzetten. Ik weet dat onderdelen afhangen van wat voor soort computer en onderdelen maar misschien dat zoiets ook een oplossing is voor sommige spelers. Men kan dus zelf opzoeken en navraag doen wat dan voor hun computer eventueel een oplossing zou zijn.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Ik heb een nieuwe laptop van een paar maanden oud en ik heb ook ellende met het spel ik heb nu net al zeker 5x uit moeten loggen omdat het spel vast liep en elke keer weer die draaiende bloemetjes ik word er ook niet echt vrolijk van en dit is al zo sinds we geen flash meer hebben nog even en ik stop en ik speel al sinds 2010 dus niet zo heel kort maar ik begin er aardig van te balen moet ik zeggen
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel simpel: het is ook ellende, zeker als je (net als ik) geen knechten hebt, je klikt.......wacht.... en dan oogst ie en zo bij ieder veldje (klikje) of bij stallen (iedere klink..wacht..... hoi reactie)
    Ik speel ook andere spellen, zware spellen (daar heb ik deze laptop voor gekocht) maar die werken zonder problemen....
    Hier blijven ze maar events erin gooien, nog een keer : begin bij een basis en werk die uit, dan maar even minder geld en daarna verdienen. Dat heet investeren, het lijkt wel of dit de laatste kramp is van dit spel, even scoren en dan vertrekken.... De basis werkt nog niet goed, maar er wel vanalles wat geld kost erin smijten...
    Ik speel ook al een hele lange tijd...
     
    jolanda13, popje4, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    ben het helemaal met je eens
    er wordt voor heel veel dingen betaald maar een stuk ellende krijg je ervoor terug
    als je betaald dat loopt uitstekend maar het spel
    ik weet niet wat de bedoeling is bp maar zoals het nu gaat is het alleen maar een ergernis
    constant maar opnieuw opstarten of wachten dat het spel weer doet
    wat staat er tegenover voor de spelers die betalen helemaal niks dus
    maar het kost ons alles zelfs aan ep en omdat je opnieuw op moet starten lopen de akkers ook nog een keer uiteen
    met het draaien in het rad heel vaak de walnotenboom of suikeresdoorn maar in mindermaten wat je graag hebben wilt
    het 12 uur extra zie je bijna helemaal al niet meer laat staan krijgen
    en zo zijn er nog tal van dingen die er zijn
    maar een oplossing zoeken zie ik en lees er niks over
    en ik speel ook al vanaf bijna het begin
    begrijp de ergernis bp en doe er wat mee en anders kom tegemoet voor iedereen en zeker voor de betaalde spelers
    ik heb nog wel heel veel kleine dingen ook
    bp waar is het einde dat spelers zich ergeren
    ik hoop een antwoord te krijgen wat ze met deze dingen doen
     
    jolanda13, Sintra98 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  20. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Afgelopen dagen kon ik redelijk spelen, ook al was het niet optimaal, maar vanmiddag is het weer hopeloos.
    Zo'n 45 min geleden op woelige weide plek vrijgemaakt voor eventgewas, 1 veldje gezaaid en toen ging het mis.
    Pc intussen opgeschoond en opnieuw opgestart, maar alle velden zijn draaiende bloemetjes.
    Dit weekend event gaat hem zo dus niet worden helaas.
     
    jolanda13, Sintra98 en .Fisherman. vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.