traag

Discussie in 'Help archief' gestart door ronald19991, 12 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

het spel is de laatste dagen behoorlijk traag.
    hebben daar meer spelers last van.
    of ligt het aan het feit dat is overgestapt ben op windows 10.
    ronald19991.

2. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

nou bij mij is het sinds gister avond zeer traag en dat zelfs met knechten. heb pc al schoongemaakt met cclaener en adobe. maar niks helpt. heb ook helaas windows 10 dus kan je niet zeggen als het daar aan ligt maar ga ik niet vanuit.

groetjes corina

3. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

staat bij mij plug-in shockwave reageert niet? weet niet wat ik er mee moet maar inderdaad duurt erg lang sinds de fokstal, maar zal ook wel weer opgelost worden hoop ik

4. gretske

gretske Forumleerling

he gelukkig zijn er meer met problemen, ik moet sinds de fokstal na elke handeling pagina verversen, is behoorlijk irritant, dus hoop dat ze het snel oplossen. en nee ligt niet aan mijn computer, explorer vertelt mij dat er een beschadiging in de pagina zit ,

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is spel is inderdaad veel te traag.
    Vandaag heeft een programmeur er naar gekeken en onder andere de log onder aan het spelscherm weer uitgeschakeld (was sinds donderdag weer aangezet met een nieuwe module).
    Helpen kan dat alleen als je ook je eigen browsercache en flashcache verwijdert en daarna opnieuw opstart.

Persoonlijk ben ik er niet tevreden over, vind het nog steeds sloom. Maar dat kan zomaar morgen over zijn.

Het heeft in elk geval onze aandacht en ook die van de teams in andere landen.

riekje111 vindt dit leuk.
  6. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

bedankt voor de aandacht.
    Ronald

7. gretske

gretske Forumleerling

bedankt dat er zo snel naar gekeken wordt

8. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

ook hier zeeeer traag is niet leuk om zo te spelen maar we wachten het weer af tot het is opgelost

9. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier ook nog steeds traag spel ik persoonlijk denk dat het door het nieuwe fokken komt als ik 1x 132 fokhotels in gebruik heb gehad moet ik al de cache legen iets wat op een apple normaliter niet hoeft

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. duvel54

duvel54 Forumbeginner

zodra ik de knechten ga gebruiken om te oogsten moet ik verversen, dus zou heel fijn zijn als de programmeur daar ook even naar kan kijken? handmatig kan ik alles doen zonder verversen, succes en alvast bedankt

11. goldpit

goldpit Junior expert

invoer nieuwe dingen veroorzaakt traag spel. Jammer

12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja hier ook zeer traag niet normaal meer baal :wuerg:hier erg van brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

13. deerman54

deerman54 Forum freak

wordt trager en trager . Moet bijna opletten als ik met huisdieren oogst dat ik nog op tijd rond kom. Duurt reeds de helft van de tijd voor alle velden en betert niet.

14. neva1

neva1 Forumkenner

ik heb voor de lol de tijd even opgenomen... vanaf het moment dat ik met de knecht op oogsten klikte, deed hij er 58 seconden over om te reageren ... op de 2de weide waar ook stallen en bomen opstaan had hij nog wat langer tijd nodig...70 seconden maar in het bos en de baha was hij warmgedraaid en reageerde hij haast meteen ( tussen de 5 en 10 sec). ik heb geen windows 10 ( nog niet want de huidige versie heeft kinderziekten) , blij dat het de aandacht heeft van onze moderators en programmeurs dus open ik nog maar een blikje geduld.;)

15. harry4557

harry4557 Actieve auteur

heb er ook last van maar zie geen reactie wat en hoelang dit kan duren f5 en al die andere dingen helpen geen sier

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.