traag spel

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door truus1959, 26 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmbulrich

jmbulrich Forumleerling

Wanneer je meer ergernis hebt dan speelplezier is het misschien tijd om te stoppen.
    Met dit ergerlijke spel zou ik bijna de moed opgeven en met alles stoppen.
    Hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden, want zo is het spel niet leuk meer.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

zaterdag 0630, als stroop zo traag gaat het. Het is bijna niet te spelen.
    Ik zou bijna mijn petje afnemen voor de personen die dit veroorzaken, ze doen echt hun best het spel zo zwaar als mogelijk de belemmeren.

Edit: de wr/siertuinen en de 6 velden koste mij zeker 20 minuten om te oogsten. dus voor je begint neem een kop je geduld mee naar de pc.

Laatste bewerkt: 27 Januari 2024
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb net zo'n 100 puzzelstukjes gelegd. soms kreeg ik draaiende bloempjes maar ik heb gewoon gewacht, ze verdwijnen vanzelf. dit gaat veel sneller dan telkens opnieuw inloggen of met F5 te werken.
    jammer maar helaas, het blijft geduld hebben.

4. boerharkie

boerharkie Forumleerling

Zo traag pfffff
    Is echt niet normaal kados geven . molen nix werkt heel vervelend al drie dagen prut

5. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Wat een rampenplan doet helem:cry::oops:aal niets waardeloos al drie dagen ergernis en niets verandert wel allemaal nieuwe dingen maar werken ???

Sorry hoor maar ik weet het niet meer

6. anneke70

anneke70 Forumleerling

We moeten echt veel geduld hebben om dit event te spelen,hopelijk word het met een paar dagen verlengd,
    anders is het een hopeloos geval als dit zo blijft:cry:

7. Eefke!

Eefke! Junior expert

Ik speel het spel in slowmotion ,maar ook dat helpt niet. Ben al 3 kwartier bezig en nog is het inzaaien en oogsten niet klaar....:oops:

8. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

ik was gisterochtend gestart om 7 uur en 5 uur later klaar. hou moed eefke. maar ik geef het toe het is een ramp nog steeds.

Eefke! vindt dit leuk.
  9. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

Vraag me af of dit wereldwijd is of alleen in Nederland.

10. molentandje

molentandje Gevorderde

Hier gaat het redelijk maar met de puzzles maken constant wachten tot het bloemetje weer geladen is.

11. john-j

john-j Forum-hertog

grote akkers weghalen en kleine plaatsen gaat ook erg moeilijk.

mvg john-j

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier net geprobeerd om aan de derde puzzel te beginnen tja....na vier keer F5 vier stukjes kunnen leggen....o ja en nog twee keer in en uit gelogd eerst via google daarna via client vind puzzels maken leuk hoor maar op deze manier pppfff....beetje jammer

13. vinc05

vinc05 Forum freak

Ik heb het vannacht gedaan, ook dan veel bloemen erbij maar goed toch alles weg kunnen werken

14. thea1963

thea1963 Forum freak

Wereldwijd

15. Nynke1972

Nynke1972 Forumleerling

Bij jullie ook nog steeds problemen? Hier loopt WEER alles vast en moet ik WEER opnieuw uit- en inloggen en opnieuw planten/oogsten. Speel nog niet zolang, maar er is nu al niets meer aan

16. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Oh oke, dank.

17. truus1959

truus1959 Doorzetter

hier ook nog niets beter ik vind er niet veel aan zo wordt vervelend zo. en het wordt er niet leuker op .

18. Nynke1972

Nynke1972 Forumleerling

Vandaag overdag was best te doen, maar vanavond is weer hopeloos

19. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Lees net op het forum dat het verjaardagevent er even uit gehaald wordt om te kijken of dit het probleem is of iets anders.

20. boerharkie

boerharkie Forumleerling

De quest is weg ???//

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.