Traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Cornelly52, 21 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik heb veel draaiende bloemetjes en soms gaan de velde niet open. Kan hier wat aan gedaan worden? alvast bedankt Groet Cornelly 52
     
  2. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Klopt inderdaad , hier het zelfde , alles gedaan wat ons vaak gevraagd word te doen , dus schoonmaken
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier geen last van alles werk normaal.
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Vanaf het forum kunnen we hier, zoals bekend, sowieso niets aan doen behalve de gewone adviezen geven. Soms kan het naast het schoonmaken van je browser ook helpen om je router of modem even te resetten. Farmerama vraagt best wat van je internetverbinding en als daar een hikje zit heb je last van draaiende bloemetjes.
    Aan de kant van het spel zijn geen problemen bekend op het moment.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemiddag is het mogelijk om mijn persoonlijke Catch te legen? alvast bedankt
     
    popje4 vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat kan je zelf doen, even je browsercache opschonen en soms helpt het ook om je modem van je internetverbinding eens even uit te zetten en opnieuw aan te zetten.
    Als je niet goed weet hoe je browsercache moet opschonen kunnen wij je helpen als je verteld in welke browser (firefox, chrome, edge bijvoorbeeld) speelt.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik maak mijn browsercache dagelijks schoon met Ccleaner de modem werkt prefect en ik speel dit spel in Firefox.
    Soms heb ik heel lange tijd nodig bij het wisselen van de velden en soms ook draaiende bloemetjes.
    Ik weet dat Ron schoof het wel mij heeft laten weten dat elke speler ook een persoonlijke cache heeft in het spel.
    en soms heb ik dat de velden niet opengaan en heb ik dus niet de kans gehad om de 10 minuten te gebruiken van het huisdieren veld om te spelen spelen
     
    popje4 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat klopt en dat is wat ik ook regelmatig voor jullie schoonmaak en al had gedaan. Wel is het zo dat na opschonen, zeker als wij het doen, het langer duurt voordat alles inlaad en je het beste de velden gewoon rustig zijn werk kan doen voordat je verder wil.
     
    janniekwak en popje4 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.