Traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 17 Maart 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedendag ik heb een zeer traag spel als iets aanklik krijg ik het wacht balkje in beeld en gaat het veld niet open is hier iets aan te doen?
    Zijn er nog andere spelers die hier ook problemen mee hebben?

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

o_Ok hier het zelfde probleem ,

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ja, hier ook. En als ik wat inlever bij het event blijft de boel hangen. Als je dan fokt tijdens babyboom moet je verdorie nog opschieten.

4. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier ook het traag spel en vaak aan het eind van het wachten en weer opnieuw wachten en dan gaat het veld niet openen gaat de wachtbalk weer opnieuw lopen
    Ik heb de Ccleaner gebruikt maar dit geeft geen resultaat

Sintra98 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  5. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Goedemorgen mijn velden gaan niet open is hier wat aan te doen? of moet ik /kan ik her wat aan doen?
    De Cclener is gebruikt

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Heb je al eens geprobeerd de router te resetten?
    Er is aan de kant van het spel geen probleem bekend dus waarschijnlijk zit het of in de cache of in de internetverbinding.

7. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De router is op 20 maart gereset en opnieuw geconfigureerd door XS4all in verband met IP 6 adressen (KPN)

8. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Goedendag ik heb nog steeds last van traag spel en dat de velden niet open gaan XS4 all heeft een test gedaan en die was volgens hen als snel bestempeld zowel met upload als met download maar mijn spel is niet goed te doen
    kunnen jullie wat voor mij beteken?

9. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Hier ook regelmatig een traag spel , ook alles gedaan om te kijken of het daarna sneller zou gaan , maar tot overmaat van ramp loopt of bevriest het spel ook nog af en toe , heb ook op andere buitenlandse fora gekeken en ook daar heeft men het er over .

snietje1 vindt dit leuk.
  10. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen wij sowieso niets betekenen in een spel, dat kan alleen support.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Fisherman, daar heb ik ook al een tijdje last van.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  12. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik heb een zeer traag spel soms duurt het wel 2 tot 3 minuten voor ik het volgende item kan oosten
    o_Ok het inloggen gaat niet zo als het zou moeten is er wat aan te doen? Alvast bedankt

Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

Ik heb vandaag weer veel last van draaiende bloemetjes en ook vaak geen weergave van de betreffend items

14. PinguinEric

PinguinEric Junior expert

Hier ook traag. Zowel de markt als het wisselen van velden. o_Ok de krant openen voor de quests laat lang op zich wachten eer alles geladen is.

15. Sintra98

Het is helaas nog niet opgelost geen afbeeldingen in de Cooperatie

16. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier ook nog steeds niet opgelost jammer, jammer

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.