Traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Cornelly52, 22 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Mijn spel doet het zeer traag de flascache is geleegd en Ccleaner voor het inloggen
    Bij het inloggen duurde het maar liefst 4 minuten voor dat de kalender er voorkwam
    De bakkerij duurt ook zeer lang voordat ik de cupcakes kan leveren.
    Bij het wisselen van de velden heb ik langdurig gele bloemetjes draaien
    Hebben meer spelers hier last van?

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

heb je toevallig ziggo want ik had het ook heb ziggo modem gereset en alles loopt weer normaal

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Nee ik heb XS4all.nl 50MB Glasvezel maar misschien is het wel een goed idee ik ga Sintra vragen
    het voor mij te proberen.

Laatste bewerkt: 22 Juli 2017
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo Birdman dank voor de tip ook mijn cache van de router zat al aardig vol,
    door de zender wijzigingen die bij ons op 15 juli heeft plaats gevonden.
    Ik heb het opgelost denk ik wij spelen bekabeld en de ping test wees wel traagheid uit.
    Hier ook even contact gehad met XS4all en die bhebben de glasvezel box ook even opgeschoond.
    dus bedankt voor de info voor zover ik het nu ervaar gaat mijn computer weer als een speer.
    Ik speel op een windows 7 SSD systeem, maar Cornelly speelt op een Apple met een Firefox skin.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

graag gedaan ik heb die tip ook weer van een ander

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Er waren 2 problemen aan de hand na de zender wisseling het oude backup gedeetein de router is gewist.
    HET backup gedeelte in de glasvezel server is door de provider op ons verzoek gewist.
    Zelf kan je dat niet maar Sintra heeft het meteen de Fritzbox gereset en XS4All heeft de glasvezel server van
    onze verbinding opgeschoond. Alles werkt weer TIP TOP en Mr Birdman bedankt voor de tip.
    Het was een leerzame middag voor ons 2en
    Er mag van mij een slot op

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.