Traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 5 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In dit geval loopt niet het event, maar het hele spel vast. Daar heb ik niet echt rekening mee gehouden. Had verwacht vanavond nog gewoon te kunnen oogsten. Nu een knechtencoupon geactiveerd en 9 minuten werk gehad om langs alle velden te gaan.
    Blijkbaar is 2 uur s'middags toch een beter tijdstip om een event te laten eindigen.

Sintra98, Farmer121965 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hier ook al ik ergert mij er rot aan dacht dat het aan mijn muis lag maar ik hoor iedereen klagen het is zo niet leuk

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Giegelbakje

Giegelbakje Forumbeginner

Dit event juist is juist zó opgebouwd dat je pas als je alles klaar hebt echt kunt scoren. Geen wonder dat mensen meer dan een beetje flauw zijn dat dat nou juist niet lukt.

Sintra98 en boerin5260 vinden dit leuk.
  4. cahena

cahena Forumleerling

jammer he, kon t nietafmaken,ook bij andere niet, maar ikmoet zeggen, die mandjeswaren leuk, heb heel veel gekregen,dank dank

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. dulcepontes

dulcepontes Actieve auteur

met een omweg via facebook toch op het spel gekomen maar wat een langzaam spel is het nu.
    ik heb geduld maar wil ook graag mijn hulpjes event af zien te krijgen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Was pas vanmiddag klaar. Omdat het zo traag ging meer dan 70 mandjes niet kunnen spelen. Hoopte dat ze het wat later zouden laten eindigen. Maar helaas, ben nu een beetje teleurgesteld. :(

Edit:
    Uiteraard is de teleurstelling nu omgeslagen in blijdschap. :D
    Bedankt!!!

Laatste bewerkt: 6 Juni 2017
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier loopt het weer normaal.....hoop bij iedereen....

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Was een geweldig event, en als iedereen op het laatste moment de mandjes willen opmaken dan kan ik begrijpen dat het vastloopt.
    Ik heb ze wel allemaal kunnen opmaken

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. mmans

mmans Forum-hertog

HEEEEL BLIJ ben ik met de verlenging :) Ik ben net thuis en zie dat ik nog wat mandjes mag gaan vullen! Dank je wel BP!! :) :)

mamiagk, -Coco1968- en RonSchoof vinden dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik wil BP ook bedanken dat de Carnavalswagen nog even terug mocht komen.
    Hierdoor ben ik 3 :music: levels verder gekomen op het eiland en 1 op de farm :inlove:

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.