Traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Anne.1980, 17 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy64

Betsy64 Forumleerling

Hier ook, niet leuk meer.... :oops:

2. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

En het spel slaat elke keer opnieuw vast en opnieuw verversen duurt ook een eeuwigheid

3. spelboyke

spelboyke Oudgediende

hier loopt het spel ook steeds vast en opnieuw inloggen is een ramp.
    heb er al sins vanmidag last van .

4. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

spel is moeilijk in te loggen daarnba loopt steeds vast, Probeer dan te verversen blijkt dan dat ik bijna alles weer over nieuw kan doen en daarna lukt het weer niet om op een ander veld te komen. Spel blijft maar laden of bad gateway niet leuk meer. Ik ga maar kappen voor vandaag dat wordt morgen onkruid wieden :(

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

En daarna kan je bijna helemaal niet meer inloggen.... Het bekende verhaal :music:

6. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Onkruid krijg je niet meer dat is uit het spel gehaald

7. HappyChiefCook1

En nog steeds dezelfde problemen, de hele dag door.
    Wanneer wordt er eindelijk iets aan gedaan? betere en grotere servers bv.
    Mijn speelplezier begint langzaam in een haat om te slaan.
    ik ben die jarenlange problemen meer dan zat

8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er zijn geen problemen met het spel, op de servers loopt alles binnen de normale specificaties en behalve de mensen die hier hun probleem melden zijn er geen bijzonderheden.

Ik ben wel benieuwd naar jullie gegevens, want het is duidelijk een klein Nederlands probleem.

Bij problemen met het spel, zeker als je het traag vindt, moet je in je bericht altijd melden hoe jouw situatie is.

Dus welk besturingssysteem je gebruikt.
    Zit je via wifi of via vaste kabel?
    Welke browser en welk versienummer?
    Versie Flashplayer?
    Welke internetprovider?
    Provincie en beter nog regio?

Meestal blijkt dan dat als er meer dan drie mensen traagheid melden in een tijdsbestek van 12 uur dat ze iets gemeenschappelijks hebben.
    En dat is dan niet BP, want honderdduizenden andere spelers hebben nergens last van.

BP monitort voortdurend de prestaties, dag en nacht, en als die mindert wordt er gelijk gezocht naar de oorzaak.
    En als er meldingen op de fora komen dan helpt het bij het zoeken als er echte informatie wordt gegeven.

Natuurlijk, bij een eventstart en zeker bij een event-einde is er overwerk voor de servers. Dan is de belasting dusdanig dat er vertraging kan optreden. Maar dergelijke pieken horen erbij.

9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Er is vanaf gisteren een storing bij Zigo, daar kunnen de problemen ook van komen ;)

Betsy64 vindt dit leuk.
  10. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

dat zal dan wel de ziggo storing zijn geweest aangezien het geen verschil maakt want chrome firefox en safari het werkte geen van alle en zo te zien werkt nu alles weer. Igg blij dat onkruid wieden dus niet meer hoeft en uit spel genomen is :)

-Coco1968- vindt dit leuk.
  11. Betsy64

Betsy64 Forumleerling

Bij mij nog steeds een ramp, zelfs mijn fokstal blijft hangen. Ik geef het op.:cry:

Update: Geen idee hoe of wat, ik heb niets anders gedaan, maar het werkt nu weer als een zalfje, bedankt! :D

Update 2 : Na een nachtje slapen denkt mijn boerderij "ik ga weer lekker vervelend doen". Zucht....ik ben er klaar mee. >:(

Laatste bewerkt: 25 Mei 2017
  12. jordy1986*

jordy1986* Gelegenheidsauteur

Dus welk besturingssysteem je gebruikt. gebruik windows 10
    Zit je via wifi of via vaste kabel? via wifi
    Welke browser en welk versienummer? is de nieuwe ie volgens mij heet het edge in windows 10
    Versie Flashplayer?
    Welke internetprovider? ziggo
    Provincie en beter nog regio? limburg in regio venlo

hoe kan ik de flashplayer nakijken??
    heb ook nog steeds last dat het blijft hangen met oogsten en zaaien en van veld wisselen.

13. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik heb er ook last van gehad maar er was een grote storing bij ziggo ,heb zojuist mijn modem en router gereset en heb nergens meer last van.

jordy1986* vindt dit leuk.
  14. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi ik klaag niet gauw maar dit is niet leuk iedere keer weer blijft hij hangen de stekker er al uit gehaald helpt ook nietgrrrrrrrrr

15. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik quote nog even het bericht van Ron, om dit onder de aandacht te brengen

16. HappyChiefCook1

Bij mij was het ook een storing van Ziggo die al van voor het weekend begon, lijkt nu ineens opgelost te zijn.

17. jordy1986*

dank je voor de tip, zal vanavond effe het modem erin en eruit halen en morgen uitgebreid farm weer testen hopelijk ligt het inderdaad bij ziggo.
    groetjes corina

-doppie- vindt dit leuk.
  18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Vorige week waren er al problemen bij Ziggo en afgelopen maandag ook weer. Ik heb sinds maandag weer last van traagheid en dat alles blijft hangen. Zal vanavond ook het modem even aan en uit zetten, kijken of dit het probleem oplost.

-doppie- vindt dit leuk.
  19. jordy1986*

en heb geprobeerd met het modem eruit en naar een minuut er weer in dit heeft geholpen voor een halve dag en daarna begon het weer opnieuw, dus helaas hier nog steeds een traag spel, veel laadbloemen bij wisselen veld, tijdens dieren voeren blijft het tenminste een minuut of meer hangen voor ik weer verder kan, dit gebeurt ook steeds tijdens zaaien en oogsten.
    gr corina

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb na het opschonen, legen en modem aan en uit gezet tot zojuist geen last meer gehad. Nu bij het wisselen van de velden weer draaiende bloemen, met f5 was het weer opgelost.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.