traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door molentandje, 14 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molentandje

molentandje Gevorderde

word *knip* van farmerama, spel werkt meer voor geen meter, en ik kan op mijn pc geen oude versie er op zetten, steeds als ik het wil doen goooit ie autoatisch de 21versie er weer op en dat met de event,s, hoop dat het gauw opgelost word, dit is echt niet meer te spelen.

Laatst bewerkt door moderator: 14 Maart 2016
  2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Heb je de automatische updates al uit gezet? Dat zal dan een deel van de ergernis op kunnen lossen.

3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb 2 weken geleden al geklaagd, vreemd dat er zo laat reactie komt. Dacht al dat het aan mijn pc lag, van alles gedaan. Niets hielp. Hoop dat ze het snel oplossen want ik word gek van dat trage gedoe, helemaal als er weer een event aan komt.

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

het is wachten op de flashplayer update en die komt niet van bp dus weten die ook niet wanneer het verholpen is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.