traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door pandabeertje52, 18 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandabeertje52

pandabeertje52 Gevorderde

Bij mij is het spel vreselijk traag, hebben anderen daar ook last van? Dit is al een paar dagen zo.
    Groet

pandabeertje52 ID4358508

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Nee spel aan deze kant normale snelheid.....

3. pandabeertje52

Waar kan dat dan eventueel aan liggen? Het is gewoon niet leuk meer om te spelen zo. Elke wolkenrij b.v. duurt 10 tot 12 seconden voordat het slotje erop gaat. Voeren en water geven duurt ook zo lang.

groet pandabeertje.

Laatste bewerkt: 18 Mei 2015
  4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Tja wat een moderator meestal dan aanraad is om je cookies en je flash cache te legen en eventueel cc cleaner.....
    Maar misschien doe je dit al regelmatig ???

Dit is een linkje naar een draadje met technische problemen misschien heb je er iets aan...... (misschien staat er iets bij ?)
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-technische-vragen-en-oplossingen.4741/

5. pandabeertje52

Dank je wel voor je info. Cookies, flash cache en cc cleaner doe ik elke dag. Ik heb het alleen bij dit spel, niet bij fantasyrama.

6. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Misschien kan een moderator (Toontje of Ron) je nog een advies geven. Hebben meer verstand van Pc's xD
    maar misschien kun je ze dan iets meer info geven bijv. met welke internet browser je speelt .... of je versie van windows ???

7. pandabeertje52

Het probleem is nog niet opgelost, maar is de ene keer sneller dan een andere keer. Misschien spelen er hier in de straat heel veel mensen op de pc. Mag wel een slotje op hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.