Traag spel

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 17 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier ook erg jammer van mijn 12 uurs knechten, moet veel met de hand doen:cry:

2. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Nou hier is nog niks opgelost, nog steeds mega traag:mad:

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. Wofrij

Wofrij Teller

Ik heb nergens last van, hier werkt op zowel ipad(puffin) en laptop(chrome) alles als anders, lekker vlot!:oops:

Zit zeker op de zelfde server als Tootje. Hebben wij straks pech want wij krijgen nu vast geen bonuscode en de rest wel >:(.

tootje en -moeders- vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat een armoe!

Cornelly52 en VosStiertje vinden dit leuk.
  5. tinus138

tinus138 Teller

Hier word het probleem steeds erger , de boerderij is niet te spelen en hier op t forum werkt het ook niet. Wil je een veld of blz verder word je er uit gekipperd.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Hier net met " schrik in de benen " en " lood in de schoenen " toch maar " de sprong in het diepe " gewaagd. 8)
    Nou ik kan het niemand aanraden ....... door het "lood" een paar keer door de wolken gezakt en was er dus niets geoogst.....
    de hoofdakker ging aardig en de woelige weide was een beetje glibberig ........ maar op de open plek kwam ik meteen weer vast te zitten in een bosvennetje , misschien dat "lood" toch te zwaar ??? En maar ploeteren om weer vooruit te komen :wuerg:o_O
    Maar ja toen naar de bahama ...... daar was het toch "dieper " dan ik dacht .... kon amper mijn hoofd boven water houden en kreeg door de "schrik" krampen in mijn benen:(........ maar toch op het droge gekomen :cry::p ..... "spring" ik toch daarna op een zandbank net voor het schateiland....... nou daar kwam ik niet zomaar uit...... gelukkig werkte mijn kraai nog en die heeft mij losgetrokken richting de siertuin....... daar ging het super xDxD erg snel zelfs...... weer terug naar het schateiland :oops::oops:... goed uitgekeken en niet meer vast komen te zitten op een zandbank ........:) zo snel alles gedaan en ik was klaar met de oogst nog binnen de kraaientijd.
    Pffffff was wel even zweten -.--.- ...... terug naar de hoofd akker en snel de diertjes verzorgd en lang gewas gezaaid tot morgenvroeg. Oh oh mijn mesthoop raakt vol, even wat dumpen op de markt ....... nou dat was ook een hele onderneming, maar uiteindelijk gelukt. De rest ging goed, verzorgen van mijn lieve diertjes en gewassen zaaien.
    Nou en dan nu de volgende 3 boerderijtjes ...... hopelijk ben ik voor het avond eten klaar.
    Helemaal opgelost is het dus nog niet ;):p

Iedereen veel succes en spelplezier gewenst. :music::inlove:

Jokertje_, Sintra98, Cornelly52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. jenny260860

jenny260860 Forumleerling

hier nog steeds traag alles geleegd maakt geen verschil

8. -moeders-

-moeders- Gelegenheidsauteur

Whahahahaha DAT IS ECHT WEER EEN OPMERKING die jou waardig is geweldig

Sintra98, tootje en ikky999 vinden dit leuk.
  9. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik durf het bijna niet te schrijven, maar ik heb zojuist zomaar de hele boerderij kunnen oogsten, zonder uit te hoeven loggen, en zonder eindeloos te hoeven wachten tot de ronddraaiende bloemetjes verdwenen. Zou het....?
    Jammer van de valentijnsverrassing, die voor niks is ingezet, het supervoer dat diverse stallen gekregen hebben etc. En bovenal de ergernis.
    Wat een happy stallendag had moeten worden, is wat mij betreft een unhappy stallendag geworden.

ikky999 vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Voor alle zekerheid op Puffin begonnen en daar ook maar mee verder gegaan.Ik heb nergens last van gehad;).
    Op Firefox heb ik al weken dat het spel niet echt soepel loopt vandaar dat ik daar maar niet mee aan de gang ben gegaan-.-

11. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Joehoeoeoeoeoe ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk..... zo vrolijk was ik nog nooit xDxD
    Ja ja dit is mijn andere account ;):p ...... geloof het of niet ...... maar ik heb mijn hele boerderijtje gedaan in 12 minuten tijd, met de hand. Bommel, het boerenrad, de bonenstaak, alles oogsten (ook de siertuinen) terug om mijn diertjes te verzorgen en gewassen in te zaaien. En ik ben klaar......... mijn muis ging bijna sneller dan ik bij kon houden :p;)
    Dus Tootje je bent toch niet de enigste die op een speciaal servertje zit ..... ik zit met dit account daar ook
    Joehoeoeoeoeoe

Cornelly52 en tootje vinden dit leuk.
  12. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

ik zit niet op een apart servertje , maar volgens mij draait en loopt het weer zoals het behoort , althans bij mij

13. polkey

polkey Oudgediende

Gaat weer goed nu, snel wisselen zonder storende gele bloemen

14. happy51

happy51 Forumleerling

Hoera voor BP..... ook op dit account gaat het als en sneltrein
    Voor het avond eten, misschien toch nog tijd om even Santa Gigantica snelllllllllll treinnnnnn aan te zetten.
    Wauw mijn laptopje heeft nog nooit zo snel een boerderijtje geklaard.
    Bedankt BP voor het oplossen van dit "trage probleem" alles loopt weer als een geöliede machine.
    Ik ben weer Happy ;)

15. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

hoe zo een snel trein?
    moet iedere keer opnieuw laden reageert tie nergens op.

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  16. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Tja, hier gaat het aardig snel. Behalve... dat ik minstens 3 keer moet uitloggen bij het oogsten, omdat hij op 'landkaart' klikken niet reageert. Pff.... En ja, ik geloof dat ik vandaag al 20 keer de cache heb verwijderd, en minstens 5 keer ccleaner heb gebruikt.
    Maar dat ik in ieder geval heb kunnen oogsten, is al een grote verbetering.

17. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Weer even geprobeerd wat te oogsten en op de markt te kopen / verkopen,
    ga maar weer sluiten is noch niet te doen zelfde wachttijden met draaiende bloemen als vanmorgen en vanmiddag.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.