Traaaaaaaag

Discussie in 'Help archief' gestart door joke0987, 25 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Pff, het spel is traag! Om van het ene naar het andere veld te komen moet ik opnieuw inloggen. Is rond een uur of half 8 begonnen. Ja, CCleaner gedaan, geschiedenis gewist. Ik speel met Chrome.

2. joke55

joke55 Forumleerling

gelukkig, dacht dat het aan mij lag, zelfs op het orum te komen duurt een eeuwigheid.
    maar ben niet de eerste
    ik hen vanmiddag alles opgeschoond dus dat is het probleem niet .

3. saartje1964

saartje1964 Forumleerling

Hier ook. Maar kan ook niet bij de bank.....

4. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

oke traagheid ligt dus niet aan mijn PC.
    helaas weer tijdens een event.
    ik hoop dat het snel opgelost is
    wil morgen met de 1e opdracht starten zou fijn zijn als het dan goed werkt

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Helaas moet ik jullie teleurstellen. Er zijn op dit moment geen andere meldingen en aan de serverkant geen problemen.
    Misschien dat het bij je ISP even hikt, hopen dan maar dat je internetprovider dat snel oplost.

6. laatstepoging

laatstepoging Forumleerling

Nou hiuer hetzelfde, ik heb me door 7 farms heen geploetert, vreselijk!!!!!

7. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

ik heb er ook last van mijn pc is vanmorgen heleman er wel door moet zwoegenal opgeschoond,
    en heb het even bij mijn provider nagevraagd maar die hadden geen problemen of wat dan ook.
    maar we zullen maar door gaan met ploeteren.

8. RonSchoof

Jij en Joke zitten op hetzelfde ip-ades, dus zeker zelfde adres en zelfde provider, mogelijk zelfde computer?

9. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Hier ook traag, sinds de nw voermolen, soms dubbel klikken op akkers verwisselen, kon vanmiddag met grote akkers neer leggen
    ze niet achter elkaar met crtl doen, moest stuk voor stuk en ze waren rood gekleurd .
    Erg traag vandaag, alles opgeschoond enz

10. saartje1964

saartje1964 Forumleerling

Hier lijkt het weer te lopen, zit bij KPN trouwens. Kan ook weer bij de bank in de stad. Kon eerst ook niet.

11. joke55

joke55 Forumleerling

Hoi Ron.Anneke is mijn half zusje, en we zitten niet op hetzelfde adres, ik woon naast haar bij mijn oma en we hebben ook niet dezelfde computer,
    wel dezelfde ip adres maar niet dezelfde pc.en niet dezelfde provider,
    maar Anneke wist niet dat ik al een reactie had geplaatst, anders had zij het niet gedaan. normaal weten we het van elkaar.

12. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ip adres hetzelfde nog nooit gehoord dat er iemand anders mijn ip kan hebben ,als dat zo is moet hij op mijn internet zitten . verschillende providers kunnen niet hetzelfde ip hebben

13. joke55

joke55 Forumleerling

Dit is wat Ron Schoof wist te vertellen hoor, ik wist het ook niet, zou best kunnen dat ik het verkeerd hebt begrepen.
    sorry dan ik weet het ook niet meer dan.

14. RonSchoof

Dat is ook mijn conclusie. Als twee mensen binnen enkele minuten via het ip-adres reageren zitten ze op hetzelfde internetmodem.
    Mogelijkheid is dat de halfzus ook op dezelfde wifi kan en dat het op die manier is gebeurd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.