Toverhoed

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 7 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

sorry, ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, mijn vraag is: ik heb de toverhoed op mijn veld gezet en nu staat er : gewoon decoratief op. je ziet. helemaal niet dat hij iets gaat geven. Is dat normaal? ik heb hem niet voor niets gekocht! ik hoor het graag! met vr.gr. Paulien64

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

De Toverhoed is werkzaam op het veld waarop je hem plaatst. Als je hem echter verplaatst voordat de ladingen op zijn, gaan de ladingen verloren en wordt hij gewoon decoratief.
    Dit is te lezen in de aankondiging op het forum en je krijgt een PopUp met deze mededeling op het moment dat je hem wil verwijderen van je veld.

Had je hem de vorige keer ook gekocht? Dan kan het zijn dat je per ongeluk de oude op het land hebt geplaatst?

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.