Touwtrekken 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door nicolle73, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

455

Ik heb ook lekker geslapen. Ben je al met Mina weg geweest?

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

456

ja net terug

3. hulst

457

Ik had Duc ff nog in de gaten gehouden. Die blafte toen ik net weer in de keuken bezig was.....

4. nicolle73

458

dan zal hij wel nodig moeten

5. hulst

459

Hij was er al uit geweest en had al geplast. Niet gepoept maar hij liep zelf naar binnen terwijl ik nog op het gras stond te wachten...
    Nu ligt hij rustig dus komt goed. Hij zal wel wat gehoord hebben.

6. nicolle73

460

mina had ook niet gepoept
    alleen geplast

7. hulst

461

Dat gebeurt hier vaker. Maar hij heeft al een poosje niets gesloopt ik wilde zeker zijn dat hij dat nu ook niet ging doen ;)

8. nicolle73

462

wat doet hij dan?

9. hulst

463

Het is alweer een maand of 2 geleden hoor maar toen zat hij aan de buitendeur, binnendeur te kauwen..........allemaal verf eraf :(
    Zijn goeie (dure) kussen helemaal gesloopt dat er ook niets meer aan te maken was daarvoor heb ik hem nog een aantal keren kunnen maken. Maar schoenen blijft hij afxD

10. nicolle73

464

mina doet graag graven in de tuin
    maar verder doet ze niks

11. hulst

465

Hij heeft wel wat gegraven maar vooral in de ren en daar geeft het niet. Maar Mina is ook ouder denk ik of niet? Duc is nu 9 maanden.

12. nicolle73

466

mina is nu volgens mij ook 9 maanden

13. hulst

467

O, ik dacht dat ze al een jaar was inmiddels.o_O

14. nicolle73

468

nee ik denk zelfs iets jonger

15. hulst

469

Dan heb ik het helemaal mis ;) Duc is al wel rustiger hoor maar soms......... Eergisteren hadden we de schrikdraad iets verlegd zodat hij nog meer ruimte heeft en bij ons kan zitten als wij ook buiten zitten...........nou gisteren wist hij daar weer van alles vandaan te slepen en kapot te bijten. Ben benieuwd hoe dat vandaag gaat want we hebben gisteren de kussens op de banken gelegd:oops:

16. nicolle73

470

die zal hij wel interessant vindenxD

17. hulst

471

Ik hoop het niet. Ik wilde hem gisteren afleren dat hij niet op de bank mocht.......acht zegt manlief hij wil er graag bij zijn. Ik zeg ja zo ligt hij hier iedere x en als het dan mooi weer is en wij willen hier gaan zitten dan gaat hij grommen (wat hij tot nu toe nog nooit heeft gedaan hoor) en kom je niet meer op die bank omdat die van hem is:wuerg:xD

18. nicolle73

472

en alles vol haren

19. hulst

473

Inderdaad maar ik zit evenwel onder de haren. Hij verhaart nu als een gek. Ik heb hem pas al goed geborsteld maar ik zeg vanavond moet hij er weer aan geloven en dan help je maar mooi ff. Hij moet 2 x in het jaar met een herdersharkje geborsteld worden verder met een gewone borstel.

20. nicolle73

474

mina heeft vrij kort haar en ook niet zo dik dus valt bij haar wel mee
    maar een herdershond pffff