Touwtrekken 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door nicolle73, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

368

ik heel veel nog niet, en ik gebruik ook nooit geld met het spel dus gaat het wel wat langzamer. En doe ook niet veel met de markt, te weinig tijd

2. lieke_

lieke_ Forum freak

369

-doppie- vindt dit leuk.
  3. BoswachterAtusia

368

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

367

het is een ruilweekend boswachter als je iets nodig hebt van dieren of zo zeg het maar help ik je wel

5. BoswachterAtusia

366

dankjewel doppie, moet zelf nog even kijken wat ik nog nodig heb, heb de lollige tulp nodig, maja die kan je niet ruilen:oops:

6. -doppie-

365

nee die kunnen niet
    heb je het gordeldier al of de ijsvogel of de schildpad

7. BoswachterAtusia

364

ik heb het geluk dat ik echt tot nu toe alle dieren stallen heb gekregen met de mystrieuze stallen:music:. Alleen bij de bomen nog niet, maar weet nog niet welke:oops: dus ga dat nog even uitzoeken

8. -doppie-

363

is goed als ik kan helpen hoor ik het wel:)

9. BoswachterAtusia

362

maar als ik jouw ook kan helpen dan hoor ik het ook

10. -doppie-

361

nou ik heb alles wat er tot nu is

11. BoswachterAtusia

360

ok dat is wel mooi dat je alles heb

12. -doppie-

359

ja ik koop wel eens wat omdat ik het spel leuk vind en het is voor mij echt tijdverdrijf

13. BoswachterAtusia

358

voor mij is het spel ook op een andere manier afleiding en tijdverdrijf. alleen ik vindt het geweldig om zonder iets te kopen (echt geld) nog zo ver te komen. Maar sinds vorig jaar ik op het form ben gekomen heb ik ook veel meer geleerd en goede tips gehad.
    Daarvoor heb ik alles zelf uitgedokterd en uitgeprobeerd, ging langzaam maar was ook wel leuk. Alleen lastig met questen, toen wist ik niet wanneer ze waren maar nu wel

14. -doppie-

357

via het forum kun je idd veel info vinden als je er de tijd voor neemt , alleen jammer dat er ook mensen zijn die dat niet doen en dan zitten te klagen dat ze van niets weten

15. BoswachterAtusia

356

ja dat is idd zo. ik heb nooit geklaagd over al die questen vind het leuk en als ik het niet haal dan heb ik gewoon pech. soms vervelend maja het is maar een spel.
    vindt alleen de bioscoop erg vervelend want die geeft bij mij geen films, en daar haal ik mijn tg vandaan om de mysterieuze stekken en stallen te kopen, maar die is bij mij echt belabberd. helaas.
    verder een leuk en fijn spel:)

16. -doppie-

355

ja ik denk dat ze met nw contracten bezig zijn ivm nw jaar ,dus ik hoop dat die het binnenkort weer naar behoren doet

17. BoswachterAtusia

354

hoop het ook;)

18. -doppie-

353

daar haalde ik meestal 70 pnt per dag

19. BoswachterAtusia

352

ik ook meestal

20. -doppie-

351

daarom kon ik af en toe de klachten van de bioscoop niet begrijpen , op dit moment wel