Touwtrekken 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door nicolle73, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

392

Dat is zeker niet best, weet niet hoe dat zal voelen, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Hoop dat je er in ieder geval niet te veel last van heb.
    En dat zal zeker als een klap in het gezicht zijn geweest toen je hoorde dat je niet meer kon werken. Zal bij mij ook een regelrechte ramp zijn?

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

391

dat was het zeer zeker

3. BoswachterAtusia

390

sterkte ermee.

4. -doppie-

389

ja dank je
    ben in ieder geval blij dat er farmerama is

5. BoswachterAtusia

388

Ja dat geloof ik best, heb je een leuke afleiding. Is toch een spel waar je moet nadenken en het blijft altijd in beweging en heeft veel uitdagingen.

6. -doppie-

387

dat is ,vindt de events altijd wel leuk om te doen

7. BoswachterAtusia

386

Zit pas sinds de zomer op het forum, daarvoor altijd alles op mijn manier ontdekken en doen, maar nu gaat het wel iets beter met alle hulp en aanwijzingen op het forum. Maar deze fokquest is lastig omdat de bbd niet echt over slaan, dus maar niet aan mee gedaan.

8. -doppie-

385

met het forum gaat het makkelijker ,en idd bbd sloeg weinig over

9. BoswachterAtusia

384

ja dat was wel jammer, maar doen we niks aan, het is en blijft een spel:oops:

10. -doppie-

383

zal misschien opnieuw ingesteld moeten worden ivm nw fok ,wat lastiger was is dat het oogsten zeer traag ging

11. BoswachterAtusia

382

Ja dat klopt want nu moest je 1 voor 1 en ook echt wachten tot die tevoorschijn kwam, dat is wat als je ze allemaal tegelijk had gedaan:wuerg:

12. -doppie-

381

ik heb gelukkig altijd de maandknechten

13. BoswachterAtusia

380

ik niet, alles met het handje:oops: ik geef geen echt geld uit voor het spel, dus dan weet ik ook dat het langzamer gaat, maar dat geeft niks vindt het gewoon een fijn en leuk spel;)

14. -doppie-

379

dat is het ook
    maar als je op het forum kijkt zijn er wel eens mensen die daar anders over denken (veel klagers)

15. BoswachterAtusia

378

Ja jammer genoeg wel, het is en blijft een spel dat toch voor iedereen toegankelijk is en dat maakt het ook weer zo leuk. Je kan zelf bepalen of je er geld in steekt of niet en dat vindt ik er wel geweldig van. Niks moet.

Volgens mij zitten de dames bij elkaar aan de tupperware of iets dergelijks :cry:xD

16. -doppie-

377

hahaha dat is goed mogellijk xDxDxD

17. BoswachterAtusia

376

:music:

18. -doppie-

375

ik ben benieuwd wie er der eigen dadelijk meld ,ik verwacht zowiezo owl nog wel

19. BoswachterAtusia

374

heb net wel even polka gezien bij een ander spel, maar zal wel met een half oog hebben gekeken:pxD

20. -doppie-

373

die denkt 2 mannen daar win ik niet van