Totaal inhoud velden?

Discussie in 'Overig archief' gestart door Choco_1965, 18 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Choco_1965

Choco_1965 Forumleerling

Hallo,

Is het mogelijk om een functie te krijgen waarmee je kan zien wat de inhoud is van je velden? Dus dat je snel kan zien wat er op staat en hoeveel van eenieder?

Choco_1965

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ja die is er wel door zelf een printscreen van je velden te maken

3. boermars

boermars Forum-hertog

Ik zou de vraag ook verwezenlijkt willen zien, want ik wil weten wat mijn totalen zijn en wat ik moet kweken, maar juist wil ik zien wat ik al geplaatst heb op mijn velden.
    Door de jaren heen is het spel flink gegroeid en is het niet meer bij te houden op een kladblaadje, maar moet je printscreens maken van al je bezittingen. Per veld heb ik meerdere prscr. Met gewassen gaat het nog wel om te onthouden, maar gaat eigenlijk meer om de beesten en bomen. Het is dan veel makkelijker en duidelijker waar je weinig van in bezit hebt en opnieuw moet plaatsen. Ik ben nu bezig om het in excel te zetten, met het idee om dit maandelijks bij te werken.
    Misschien zijn er spelers die dit al hebben gemaakt?
    Dan even delen met G-drive graag ;)

4. Sintra98

Die heb ik in een excell sheet staan 1 kolom met totalen
    Kolom woelige weide
    Kolom open plek

2e tabblad

Inventaris
    Bahamarama
    Regenwoud

5. boermars

boermars Forum-hertog

Hoi

:):):)

Het kwam eigenlijk voort uit een wolkenrij die ik kon activeren, omdat ik toch items had die ik niet zag staan. Bij alles verwijderen naar inventaris en wolkenrijen nalopen kwam ik er achter lol, waarin je kan zien wat je al hebt. Heb bijna 70 rijen
    Dus het zou ook mooi zijn als BP komt met sieritems lijstje

dat is mooi hoor!
    Wil je die delen met mij?

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2015
  6. Sharon

Sharon Junior expert

Lijkt mij heel prettig om een overzicht van wat er op de velden staat te hebben... vooral van de bomen .... ik zie letterlijk door de bomen het bos niet meer :eek:

7. Sintra98

Dat lijstje is een lijst en kan je vinden bij de Farm FAQ Hieronder staat de link van de 2015 jaargang maar deze lijsten zijn er ook van 2010, 2011, 2012, 2013, 2014. ;)

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/lijst-van-alle-sier-items-2015.15738/

Laatste bewerkt: 1 Februari 2016
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.