TOT OP HET STRAND

Discussie in 'Help archief' gestart door debeus, 14 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debeus

debeus Doorzetter

Hoe kom ik aan het sieritem zie er niets van

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ongeveer halverwege links van je speelveld is een houten kist. Als je daarop klikt zie je een boom , schaap en vaasje . Klik op het vaasje en daar staan je sieritems . De sieritems van dit event heten strandheerser en zandkasteelarchitect

3. debeus

debeus Doorzetter

hoe kom ik aan genoeg binnenbuis deze zijn met gewoon spel niet te halen en kopen doe ik niet geef een spel waar ik met gewoon spellen alles kan halen

4. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Die kan je aan je buren vragen,
    Staat onder cadeau sturen

5. debeus

debeus Doorzetter

heb er nog 80 nodig en heb weinig tijd gemist met poten dit kunnen ook mijn buren niet ophoesten dat kan maximaal 2 x 15 dan kom ik er nog 50 tekort en u geeft aan dat deze makkelijk is of moeten wij verplicht kopen

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb je gewone mest gebruikt? En ambachtsproducten om gewassen te versnellen? Bonestaakrijen om gewassen te versnellen? Heb je een gewas flink veredeld en dat gebruikt? Afijn, alles om gewassen te versnellen ingezet?
    Ik vind dat je met nu nog maar 80 tekort al ver bent gekomen. Het zijn er inderdaad erg veel.

Je hebt nog tot 14 uur om die 80 te halen. Hopelijk nog wat burenkadootjes, en dan een gewas erop dat zoveel mogelijk versneld is en dan duimen dat er genoeg drops uitkomen.
    Succes!

Je zou een beetje supermest (er valt genoeg supermest gratis uit het spel te halen) kunnen gebruiken eventueel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.