Top 1000 Nederlandse spelers

Discussie in 'Overig archief' gestart door nicolle73, 26 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    Ik scrol me een ongeluk om te kijken wie van de Nederlandse boertjes en boerinnetjes in de top 1000 staan.
    Misschien is het een idee om een update te plaatsen hier wie er allemaal meedoen en welke plaats ze staan. en dat het dan iedere dag of zo ingevuld kan worden.
    Misschien dat een mod een lijst kan plaatsen?
    groetjes nicolle73
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Onderaan het Top 1000 overzicht, staat een vak voor 'Jij en je vrienden'. Bij mij is dat vak leeg, terwijl er echt wel mensen van mijn vriendenlijst in de Top 1000 staan.
    Zou er niet iets in dat vak moeten staan? Dat zou superhandig zijn, maar misschien technisch heel ingewikkeld?
    Of zouden we bepaalde deelnemers kunnen aanvinken, zodat die in het vak komen te staan?
    Ik snap niet zo goed waarom dat vak er is, als het leeg blijft.
     
  3. Toontje2

    Toontje2 Forum freak


    Dat geld alleen voor je buren
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. xanda18

    xanda18 Forumbeginner

    ik vind het een waardeloos je leverd alles in voor nope spel kost al genoeg geld
    Xanda 18
     
  5. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Niemand verplicht je er toe, om te spelen, heb verleden jaar bewust niet meegedaan, omdat ik niet genoeg goederen had, dit jaar flink gehandeld op de markt en hoppa, sta in de lijst 178, voor 2 jaar terug ook meegedaan, je moet er wel wat voor doen, en het kost je geen TG of €, kwestie van verkopen en kopen en handelen ;)
    En vond het een super leuk event, is een van mijn lievelingsevents, opbouw was heel goed.
     
    Laatste bewerkt: 29 November 2014
    schaapje52 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Net wat Margo zegt je bepaalt zelf of je meedoet.En ook of je er geld instopt.
    Ik vind het alleen al leuk om te kijken wie er meedoen.Jammer genoeg kan ik niet scrollen omdat ik voor mijn pols een trackbal gebruik.
    Maar op het duitse forum kon ik wel een lijst zien:)
     
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik vond het ook een leuke manier deze keer, heb er zelf voor gekozen niet mee te doen aan de top 1000 omdat ik bang was veel kwijt te zijn en toch niet in de top zou komen, das een keuze die je zelf maakt toch? je moet ook veel inleveren maar je kunt het ook gewoon laten. het is ten slotte vrijwillig....
     
    eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.