Toontje2's NL + BE-nl Top 1000

Discussie in 'Overig archief' gestart door -doppie-, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier het lijstje voor de nieuwe week weer ingevuld en ingeleverd.xD

2. Sabine

Sabine Gevorderde

Ik onderschrijf je reactie. Heb een paar dagen geleden een soortgelijke reactie geplaatst, met de vraag om mee te denken/reageren. Het feit dat er geen reactie komt, is vervelend. Veel mensen vullen het wekelijks in, dus graag duidelijkheid over deze rubriek.
    Toch wil ik nog opmerken dat niet alles door de admin gedaan hoeft te worden. Dit is zo'n afgebakend stuk, dat vast en zeker ook anders kan.

Sintra98, doberick01 en molen55 vinden dit leuk.
  3. doberick01

doberick01 Junior expert

Hoeft mi ook niet gedaan te worden door de admin maar zij zullen moeten besluiten hoe eea verder gaat, dat kunnen wij vanaf hier niet doen. De eerste stappen naar een verandering ligt bij hen.

Sintra98 en molen55 vinden dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Lijstje ook weer ingevuld.
    Jammer dat er al weer een lange tijd geen overzicht is geweest.
    Is het geen idee om de lijst maandelijks te maken?

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Lijst weer ingevuld . Deze week 2x geleveld op de farm en Bahama

6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik onderschrijf deze 3 reacties ik vind het ook jammer dat deze rubriek verloren lijkt te gaan, Wat ik niet begrijp is dat de uitvoering door iemand de geen Admin is niet uitgevoerd zou kunnen worden zodat de admin dan alleen de waarderingen hoeft in te voeren om de balans te houden in de lijst Ik hoop dat we binnenkort wel te horen krijgen hoe en wanneer deze lijst verder zou kunnen of dat we een besluit krijgen dat deze lijst definitief wordt gesloten

7. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Ik vul al een paar weken niet meer in omdat ik het zonde van de moeite vind. Heel erg jammer dat deze rubriek waarschijnlijk ter ziele gaat omdat het kennelijk geen enkele aandacht van de admin heeft.

8. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hier ben ik het mee eens........ jammer dat niemand iets doet net als bij de boompunten ook al heel lang niets .
    Gr en s6 Tineke

9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Lijstje weer ingevuld . Ik hoop dat Ron tijd vind om de lijst weer eens bij te werken . Al was het alleen maar die van de laatste week .
    Van langer geleden vind ik zelf niet meer zo interessant .

10. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Tja, de lol gaat er wel een beetje vanaf op deze manier. Wekelijks hoeft ook niet voor mij maar 1 x per maand zou wel fijn zijn.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

weer ingevuld
    ja 1x per maand zou fijn zijn

12. Trix00

Trix00 Actieve auteur

o_Ok weer eens ingevuld, denk zomaar dat er deze week wel eens een update kan komen.

13. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Hier ook weer eens ingevuld

14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

o_Ok weer lijstje ingevuld
    Week 32
    Weer geleveld allebei de farmen
    Al 20 levels geleden voor het laatst ingevuld bij Ron
    S6 verder all
    Heeft dit nog wel zin dan Ron?

15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik ga hier pas weer invullen als Ron een paar keer de lijst weer heeft geupdate. Heeft nu geen zin.

-matthias1952- en Sintra98 vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik wil ook graag van Ron horen of dit nog doorgaat

molen55 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

ik speel ook met de maandknechten en ben weer opnieuw premium geworden koop verder wel wat SV als er BBD met een SV aanbieding is
    Ik heb de lijst vandaag weer ingevuld met de stand van vandaag en hoop volgende week de lijst weer terug te vinden.

18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik stop ook maar met invullen. Lijkt een beetje zinloos. Jammer!

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit past inderdaad niet bij de werkzaamheden en verantwoordelijkheden van een admin. Toon is hier mee begonnen omdat hij het leuk vond en de indruk had dat er veel spelers blij mee zouden zijn. Ron heeft het vrijwillig overgenomen. Hij is een admin, maar daarmee zijn niet de admins verantwoordelijk. Een reactie van Ron hoe hij dit verder denkt te gaan doen is wel heel prettig.

Er is al eerder hulp aangeboden door een speler, ik denk dat het tijd wordt dat hier iemand anders de tijd in stopt.
    Ik heb het zelf een paar jaar gedaan voor het draadje van spelers zonder echt geld, en ben blij dat ik het stokje heb kunnen overgeven. Op den duur wordt het een sleur en verplichting waar je ook wel graag weer vanaf wilt.

Renault komt zo weinig op het forum dat ze haar eigen avatar niet eens aanpast. Ik vind het knap zolang zij al vol houd om de lijst te doen, al is dat inderdaad wel steeds minder.

20. Guppy_56

Guppy_56 Gelegenheidsauteur

Hup Ron !

-matthias1952-, molen55 en -Coco1968- vinden dit leuk.