Toontje2's NL + BE-nl Top 1000

Discussie in 'Overig archief' gestart door -doppie-, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. CorinneB

CorinneB Forumkoning

had ik toch vorige week vergeten dat ik geleveld had op Bh, dus een level te weinig op gegeven. En net nog een level erbij :D

2. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

lijst ingevuld geleveld op far en Baha

ook dadels geteld

3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Zo ook weer lijstje alvast ingevuld :p
    Aardig wat dadels op voorraad 27.924
    En ook weer geleveld op Bamarama en akkerland

S6 all weer

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je zou opschrijven dat je in het weekend een update doorgeeft. Zaterdag heb je het lijstje ook ingevuld, en je had dus kunnen wachten tot aankomende zaterdag of zondag. Het is nu pas maandag. Je volgende update mag dus niet voor 15 augustus, en je kunt wachten tot de 21 ste.

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

't is nu al donderdag en de top is nog niet gepubliceerd, ik vind het niet leuk meer.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

het is ook nog vakantieperiode, en Ron heeft het razend druk.

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de lijst van week 31 niet gevonden
    Is Ron misschien op vakantie? of heb ik iets gemist?
    Ik meen toch te weten dat de lijst van week 31 aan de beurt zou zijn in deze week.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

je hebt niets gemist, de lijst is er nog niet. HCC vindt dat blijkbaar heel normaal, ik niet. als er minder tijd is voor dit, dan laat je maar de extra competitie vallen we wachten nog maar eens een extra dag zeker.
    Ron schreef " De bijgewerkte lijst volgt woensdagavond of donderdag."

9. Sintra98

Als Ron dat schreef heb ik dus wel wat gemist, maar ik verwacht dat die er morgen dan wel zal staan

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik begrijp dat het niet leuk is als de lijst later in de week verschijnt, maar ook mijn dag telt slechts 24 uur.
    En dan gaan wat het spel betreft de OA's, FAQs, forumvragen en natuurlijk ook de tickets voor op een vriendelijke competitie.
    Laat onverlet dat ik probeer de lijsten steeds op maandag te publiceren. Lukt dat niet, dan is het later in de week.Dat moet dan maar.

Voor de komende week leek het me wel interessant om eens te zien hoe het met de hondenproductie staat in ons stadje.
    Nu er met het event honden moeten worden ingezet een mooie gelegenheid de capaciteit van de farms uit de omgeving te vergelijken.

11. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Het is je vergeven hoor. Farmerama is heeel belangrijk, maar het blijft een spel. Laten we proberen relaxed blijven en geduld te hebben, dan komt het allemaal goed en blijft het gezellig voor iedereen8).

12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier maar vast de lijst weer ingevuld.
    Komt toch geen lvl up op dit moment, maar heb wel 500 sterretjes ingeleverd voor de menagerie. :music:

13. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

En weer ingevuld......:)

14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Lijstje ook weer ingevuld. 1x geleveld op de bahama

15. Sintra98

Vandaag 14-08 de lijst weer ingevuld

16. bepsels

bepsels Forummeester

zo, terug van vakantie! Meteen maar weer even het lijstje ingevuld. 1 x level-up bij Bahamarama.

17. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

en de lijsten zijn ingevuld :)

18. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Niets veranderd deze week. Zelfs geen Baha leveltje.

19. tinus138

tinus138 Teller

ook weer ingevuld,1x level-up op Baha.

20. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De lijsten op 14 augustus weer eens ingevuld

Sintra98 vindt dit leuk.