Toontje2's NL + BE-nl Top 1000

Discussie in 'Overig archief' gestart door -doppie-, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Deze lijst is dus vanaf de week voor kerst, iedereen die een keer heeft meegedaan staat erop.
    Deze week 55, dat kun je zien aan de spelers die de scheerstallen hebben doorgegeven, en in totaal 105.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Deze week hadden 59 mensen ingevuld voor de top1000, echter 4 niets ingevuld (ook geen 0) voor de extra lijst (door jou 'specifieke' lijst genoemd).
    Je kan uit de extra competitie dus niet opmaken wie er niet hebben ingevuld voorbde top1000.

Het aantal mensen dat invult zit iedere week rond de 60, meerdere mensen vullen niet in als er niets is veranderd, met name in de bovenste helft van de lijst.
    Een vijftal spelers hebben niet meer ingevuld na 5 januari maar spelen nog wel en blijven dus in de lijst met verouderde gegevens.

3. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Dank je wel voor het antwoord, het viel me ineens op omdat mijn buurvrouw ( nu plaats 4) al vele levels hoger is dan aangegeven staat.
    We aan gewoon lekker door :p.

4. -Coco1968-

Bedankt. Ik was dus weer iets te snel met mijn conclusie, ging er vanuit dat iemand die het lijstje invult, ook het hele lijstje invult.
    In ieder geval was daarmee de vraag van kerkdijk en Sintra wel duidelijk beantwoord. Maar er zit dus een klein verschil tussen.

Ik vind het heel leuk dat je het op deze manier bijhoud. Het aantal spelers dat wel eens een update geeft en dan weer heel lang wacht neemt vanzelf toe. Vanaf de 3e week dat Toontje de lijst bijhield en het tot me doordrong dat de gegevens van de week ervoor verloren gingen heb ik een verzamellijst bijgehouden. En er komt zelden een nieuwe speler bij in de hogere levels, bijna iedereen heeft wel eens meegedaan in de afgelopen 2 jaar.
    Maar op mijn lijst staan dus ook de inactieve spelers, en omdat ik wou weten waar ik met een top1000 uitkwam, heb ik ook elders van het forum namen en gegevens verzameld, zodat ik nu weet dat er in ieder geval 1000 spelers in NL level 85 hebben bereikt.

kerkdijk vindt dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel Ron voor deze heldere uitleg
    Mijn partner is momenteel in het ziekenhuis maar speelt op haar eigen laptop aldaar en logt meestal op onze server
    in omdat die meer bandbreedte heeft dan het ziekenhuis en denkt vaak niet aan het lijstje omdat ze te moe is. Ze is daarom ook nauwelijks op het forum

Laatste bewerkt: 17 Februari 2016
  6. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Lijstje weer ingevuld....al zullen die apen van mij wel ergens beneden aan eindigen:p.
    Heb "bikinifabrieken" op het land staan...moet meestal de aapjes kopen op de markt.

Op farm en Baha beide 1 level omhoog...gaat lekker de laatste tijd op me farmpje. Dit keer farm level in 14 dagen ;).

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zo ook hier weer het lijstje ingevuld. Op baha weer level up. Met de verandering bij de alchemist gaat deze ook wat sneller. Maak veel geschriftenverzameling en producten om gewassen sneller te laten groeien. Moet zeggen mis de kabouters niet. :p

8. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Zo ook weer lijstje ingevuld ook op de Bamarama weer geleveld nu 302

Ga zo door erg leuk zo met wat je erbij vraagt
    Gr en s6 all Tineke

9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook het lijstje weer ingevuld.

deze week 1x lvl up op Baha. De farm lukt niet meer vandaag. Nog 800.000 voor de farm voor lvl 94. De Baha-Spa nog 10.000 te gaan voor level 5. Dan alleen nog de bloemist, maar dat duurt nog wel maanden, daar nog 70.000 te gaan voor 5.
    Wel eindelijk de 280 sterren in kunnen leveren bij de boom.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

Hier de alchemist in 5, en Bahamarama weer een level up.
    En natuurlijk de nieuwe boom vol gemaakt.

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

De lijst weer ingevuld,(21-02) op het eiland weer een level up.

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Lijstje weer ingevuld voor deze week

13. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Weer ingevuld! Baha 1x level up, bloemist + alchemist naar level 4 en wat sterren ingeleverd.

14. tinus138

tinus138 Teller

Hier ook weer ingevuld. Op Baha 1x geleveld verders wat sterren ingeleverd en nog steeds met de bloemist aan het stoeien:wuerg: En de apen geteld.

15. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

hier ook weer lijstje ingevuld 1 x geleveld op baha
    ook de boompunten ingeleverd voor de muisfok
    nog aan stoeien met de bloemisterij voor lvl 5

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

lijst ingevuld

17. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Lijstje weer ingevuld 1 x lvl up baha

18. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Lijstje ingevuld, 2x geleveld op Baha en een paar sterren ingeleverd....:)

19. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Drukte en nog wat moeten uitzieken zorgden voor een dag vertraging maar de lijst staat er nu.

Komende week gaan we ons voorbereiden op perentaart.

-doppie-, Sintra98, tinus138 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Perentaart? o_O nog nooit gegeten....:p

tinus138 vindt dit leuk.