Tombola

Discussie in 'Help archief' gestart door renko0101, 10 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renko0101

renko0101 Forumbeginner

Zijn de tijden veranderd voor het openen van de kadootjes?
    Ik kon in het begin niet voor 1400 het kadootje openen. En nu voor 12 uur al van deze dag.
    Echter nu heb ik het kadootje van de vorige dag niet geopend.
    Gisteren kon ik niet inloggen, maar dacht dat is geen probleem omdat het kadootje tot 14:00 geopend kan worden. Ik kan geen aankondiging vinden waarbij hier melding van gemaakt wordt.

2. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

14.00 uur. 12.00 uur. 5 uur, 9 uur. Waar ligt het probleem?. Je hebt bijna 24 uur om een kokosnoot van de tombola te openen.

3. Moe154

Moe154 Forum-analist

Er waren in het begin wat problemen met het openen van de tweede kokosnoot. Daarover kun je op het forum e.e.a. teruglezen.
    Nu is het zo dat de noten op elk willekeurig tijdstip van de dag geopend kunnen worden, maar daar heb jij dus niets aan.
    Misschien dat men begrip heeft voor je verwarring en een ticket naar support je nog kan helpen.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.