tombola

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 4 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik ben zeer benieuwd wat morgen het eindresultaat is ..:p

twinkle12, nj65 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je zag de noot zich weer sluiten?
    Er is een wonder gebeurd, er is een wonder gebeurd!! Want het is technisch niet mogelijk, dus het moet een wonder zijn.
    Ik hoop wel dat je er een filmpje van gemaakt hebt want dit is -zo niet voor de wereldpers toch zeker voor de nieuwspagina in het spel- groot nieuws en wij willen het ook hebben voor de sectie Mediatheek!!
    Alleen, dat zal net als met de screenshots die mensen net die ene dag vergeten zijn te maken wel aan je aandacht ontsnapt zijn, zodat we het zonder moeten filmpje moeten doen.

twinkle12, nj65, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

dank je wel BP, mooie cadeaus xD

aapje18, twinkle12, nj65 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

oh, erg leuke en mooie prijzen, ben er zeer blij mee..:music:dank je wel hoor

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat dit technisch niet mogelijk is betwijfel ik toch ten zeerste. Ik heb regelmatig dat ik een stal oogst, mest en voer, de volgende stal doe, en dat ik de stal weer op klaar zie staan. Er is ooit uitgelegd dat dit kan komen dat het spel gelijk reageert, maar wanneer het systeem het niet aankan, de laatste halve minuut niet echt verwerkt wordt.
    Heb je ooit gezien dat water weer van de velden werd gehaald? Ik ben niet zo goed in filmpjes, ik zie het regelmatig.
    Wanneer je niet te snel van veld wisselt, zie je het gebeuren. Wanneer je wel van veld wisselt, krijg je later te horen dat het komt omdat je te snel van veld hebt gewisseld. Maar het gaat niet om de snelheid van veld wisselen, maar of het is verwerkt en je de tijd hebt genomen om dat ook te zien.
    Dus spelers die op de hoofdakker de noot hebben geopend, en vervolgens dit controleren wanneer ze op Bahamarama gekomen zijn, kunnen volgens mij daarna niet meer voor verrassingen te komen staan. Zo ongeveer heb je dat ook in een andere post aangegeven.

heb een test gedaan door de noot te openen en daarna farmerama gelijk afgesloten, noot zat daarna weer dicht dus raad ik aan niet farmerama gelijk af te sluiten naar openen noot​
    Dat is een normaal gegeven bij online spellen en zeker bij een groot spel als Farmerama.
    Vergelijk het wisselen van velden bij spelers met een trage verbinding, dan is er ook geen tijd geweest de acties op het veld door te geven.
    Op die situatie ben ik niet ingegaan omdat spelers claimden dat ze de open kokosnoot meerdere malen op de betreffende dag hadden gecheckt en gezien hadden dat die open was.

Ik denk toch echt dat Woffrij de noot dicht heeft zien gaan omdat de server bij BP moeite had met de verwerking, en dus de verwerking heeft nagelaten. De noot is dus visueel eerst geopend, de boekingen zijn nooit gedaan.

aapje18, twinkle12, nj65 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. RonSchoof

@coco
    De zomertombola werkt anders dan de velden niet via de tijdelijke opslag.
    Net als bij de markt vindt de boeking rechtstreeks plaats.

7. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dit vind ik een heel flauwe, hatelijke en denigrerende opmerking, een mod onwaardig!! Zo bejegen je andere mensen niet!

ansimon, aapje18, twinkle12 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Wofrij

Wofrij Teller

Tja, als mod kun je met een gerust hart lekker cynisch doen, maar ik vind het persoonlijk zeer ongepast om zo met spelers om te gaan. Kan alleen maar zeggen dat ik de noot gekraakt heb en even later weer dicht was. Dat is iets wat ik zeker weet en ik weet dat je het niet kunt laten om mensen die jou niet aanstaan zo neer wilt sabelen. BP zou zich toch eens over het hoofd moeten krabben of ze jou nog wel wil hebben als je zo met hun klanten omgaat!

aapje18, harm-jan70, twinkle12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik reageer niet heel erg vaak maar dit vind ik echt niet kunnen, tjonge wat een vreselijk cynisme terwijl heel veel mensen met dit euvel te kampen heeft gehad.
    Ron, dit valt me erg van je tegen.>:(

Sintra98, aapje18, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. nj65

nj65 Forumleerling

bij mij is dit ook gebeurt dus wonder of niet dit is een FEIT

NOG FF DIT RON
    ALS IK JOU WAS ZOU IK EERST DENKEN DAT WAT ROEPEN
    JIJ ALS MOD. ZOU MOETEN WETEN DAT,ONDER HET HET KOPJE BELEEFDHEID DIT STAAT
    Vergeet nooit, dat er achter ieder bericht een mens van vlees en bloed én met gevoelens schuilt gaat!
    BLIJ DAT JIJ ALS EEN GOED VOORBEELD BENT:mad:
    EN JA IK BEN BOOS EN VIND DAT JIJ IEMAND EXCUUS MOET AANBIEDEN DEZE OPMERKING IS MOD ONWAARDIG >:(

aapje18, twinkle12, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

nj65 ik sluit mij volledig aan

je kunt het wel of niet met iemand eens zijn
    dat is een personlijke mening
    maar zeker geen reden om iemand belachelijk te maken >:(
    en een mod. heeft een voorbeeld functie

Sintra98, harm-jan70, nj65 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. elsch46

elsch46 Forumbeginner

Sintra98, aapje18, nj65 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En blijkbaar is het toch mogelijk dat daartussen een storing plaatsvind. Anders zou het voorbeeld ook niet kunnen dat als je te snel afsluit de noot weer dicht gaat. Dat is tegenstrijdig aan elkaar.

Sintra98, aapje18, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. elsch46

elsch46 Forumbeginner

sluit mij hier volledig bij aan, ook ik mis 2 noten wel geopend!
    elsch4613228778

aapje18, nj65, twinkle12 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. twinkle12

twinkle12 Forumbeginner

jammer ,jammer, jammer >:(

aapje18, dutchboy en nj65 vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jé, ik vroeg me al af waar Hof het over had... dit dus... euh, ik heb ooit voor minder een ongeplande vakantie gekregen van het spel. Ik kon het nog uitleggen (waar trouwens niets mee gedaan wordt) maar Ron, leg me deze actie eens uit aub, dit is echt ongepast en had ik echt niet verwacht van je.

Sintra98, leni1955, Wofrij en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Sorry Ron, ben het wel eens met de postings en spelers hier.

Ik had jou nog een (duif) bericht gestuurd, afgelopen nacht. (Vlak na plaatsing van de bewust posting) met de tekst: Dat jouw tekst dubbel kon worden uitgelezen. Ik er van de ene kant wel om kom lachen, de andere kant aangaf, dat het ook goed verkeerd kon vallen bij de spelers. En de opmerking daarbij van: Om jouw posting misschien te heroverwegen?

Een berichtje terug bleek te veel moeite te zijn. Al was het maar een simpele leesbevestiging geweest.

Laatste bewerkt: 3 Juli 2015
    Sintra98, leni1955, Wofrij en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. RonSchoof

Het spijt me dat jullie dit zo voelen want ik zoek steeds naar harmonie op het forum.
    En zal als eerste toegeven dat ik daar niet altijd in slaag.

Mijn bericht was een reactie op een post waarin stond dat ik kon zeggen wat ik wil maar dat poster het anders zag.
    In een draadje als dit voel ik mij dan vrij om op humoristische wijze te reageren.
    Inhoudelijk ook gebaseerd op de mededelingen van de programmeurs, testen van BA's uit vele landen en natuurlijk eigen testen.

Niemand hoeft het daarmee eens te zijn, ik heb vanaf dag drie om bewijzen gevraagd van het tegendeel en er niet één gezien.
    Als je dan als forumschrijver kiest in een reactie in de laatste week mij als persoon onderdeel van de kwestie te maken, dan tref je het toch niet slecht als ik dat met humor pareer. Vind ik.

@HJ
    Het probleem van duifjes -als je er tientallen per dag krijgt- is dat je ze alleen leest als je tijd over hebt.
    Dank voor je goede bedoeling, maar zoals vele dagen is de duif op de paal blijven zitten.

lammetjes, aapje18 en dutchboy vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

dan heb je bar slechte humor Ron >:(
    en zoiets als dit kun je als speler niet bewijzen .
    nootje open nootje dicht als het meteen gebeurt en je ziet het open je hem nog een keer,
    als je het de volgende dag ziet ben je al telaat.
    dus hoezo bewijzen
    bewijs jij maar dat het onmogelijk is :wuerg:

en hoezo laatste week?

Sintra98, leni1955, Wofrij en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. aapje18

aapje18 Forumbeginner

Ron grrrrrrrrrrrrrrrrrr
    blij dat ik nooit iets vraag als ik dit lees >:(

Sintra98, leni1955, issymyaki en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.