tombola

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 4 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Uiteraard een grote teleurstelling als je een keer een kokosnoot gemist hebt, maar in hoever is dat anders dan als je een ander event niet kunt afmaken door een fout van jezelf, vakantie etc.

De regels zijn van tevoren bekend. Natuurlijk kan het dat je het een keer vergeet. Maar dat doe je toch zelf en niet BP?
    Ik ben een keer een dag te laat begonnen met een event omdat ik niet oplette. Daardoor miste ik het laatste, meest interessante cadeau. Is dat niet hetzelfde?
    Als ik vakantie heb, mis ik het hele event. Bij dit event kun je dan nog steeds veel leuke cadeaus krijgen.

Alleen de weekbonus en de eindbonus niet. Voor een bonus moet je altijd een extra prestatie leveren en dat is in dit spel dat je elke dag een kokosnoot moet openen.

Het is wat anders als een kokosnoot niet te openen is. En dat is dan ook hersteld.

Dus ik snap de teleurstelling maar niet de boosheid.

nj65 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. 032015

032015 Forumbeginner

Even een vraag:
    Kan het cadeau op het einde van de rij ook op een andere dag geopend worden? Bijvoorbeeld later in de week, of moet deze geopend worden voordat de 1-ste van de nieuwe rij geopend moet worden?

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die kan op alle resterende dagen dat de tombola loopt geopend worden.:)

4. 032015

032015 Forumbeginner

Bedankt voor de snelle reactie!

5. Lieve

Lieve Halfgod

ben het niet helemaal met je eens
    ik vergeet vaak de volle maan zeker de korte
    en event kan ik ook al eens dag te laat zien
    maar hier ga het om dat sommige kokosnoten terug dicht gaan of niet open willen (duur wel bijna een volle maand)
    en dat wil zeggen dat het niet helemaal perfect werkt
    plus een te grote straf voor eentje dat je per ongeluk mist
    Het is niet zo dat er nooit iets fout ga en ze begrip vragen
    dan is zo'n klein vergetenheidje best te pardonneren
    of bv met max quota

nj65, dutchboy en ansimon vinden dit leuk.
  6. flien89

flien89 Forumleerling

Ik vind een kokosnoot vergeten niet te vergelijken met een dag later beginnen aan een event of een event vergeten. Een fout maken in een event kan ik over het algemeen nog wel goed maken door meer op de tijd te letten of een keer wat langer op te blijven. En om eerlijk te zeggen nam ik aan dat het mijn eigen schuld was dat ik die kokosnoot vergeten was, alleen begin ik het me nu wel een beetje af te vragen nadat zo veel mensen geklaagd hebben over dat kokosnoten dicht gaan. Het is namelijk niks voor mij om zoiets te vergeten en ik doe het soms op het laatste moment maar normaal vergeet ik zoiets nooit. Momenteel probeer ik de kokosnoot al te openen voor ik naar bed toe ga. En anders direct als ik het spel opgestart heb. En ik kijk meerdere keren of dat ik hem geopend heb zodat (als het de vorige keer mijn fout al was) het nu niet nog een keer fout gaat.

In ieder geval is een tip van uit mij om het de volgende keer meer te laten opvallen.

7. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Heel vervelend voor jullie dat je een dag kokosnoot gemist lijtk te hebben.

Als kokosnoten niet opengaan of na geopend te zijn weer dicht gaan dan is dat uiteraard een probleem en is het terecht dat er op gereageerd wordt. Het klopt namelijk niet met wat er beloofd is voor het event.
    Ik speel dit spel nu al een aantal jaren en mijn ervaring is dat BP heel goed op dergelijke situaties reageert. Het probleem met dag 2 is via een script opgelost. Verder zijn er diverse boeren die twijfelen of ze een bepaalde kokosnoot al dan niet hebben geopend. Als je dan een ticket naar support stuurt dan wordt dat in je spelhistorie uitgezocht. En indien nodig, verwacht ik dat dan gerepareerd wordt. Natuurlijk is dat vervelend maar het wordt hersteld. En vaak meer dan dat. Je moet natuurlijk wel dat ticket sturen.

Waar ik vooral op reageerde waren opmerkingen in de geest van: Ik ga op vakantie en nu kan ik niet elke dag mijn kokosnoot openen. Dat is niet eerlijk. Of ik ben het vergeten dus BP heeft het niet goed geregeld. Het zijn de regels van dit event dat je elke dag een kokosnoot moet openen om de week- of maandbonus te kunnen openen. Hoe zuur ook, het is het enige dat je mist. Alle andere dagen kun je nog steeds je kokosnoot openen. En die "normale" cadeaus vind ik bepaald niet mis.

De suggestie om het de volgende keer iets duidelijker aan te geven, vind ik constructieve kritiek. Hier worden we allemaal beter van.
    Roepen: Ik ben de kokosnoot vergeten dat heeft BP dus niet goed geregeld, vind ik niet constructief.

Maar goed iedereen kan daar natuurlijk anders over denken.

nj65, dutchboy, Leo.netten en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Volgens mij hebben wij ooit iets wiebelends op het veld gehad. De kokosnoot gaat wel wiebelen, maar misschien is het volgend jaar mogelijk om het pakje op de hoofdakker te laten wiebelen tot het is overgemaakt. Of net als de piratenbaai, te laten oplichten tot er naar gekeken is. Zoiets is inderdaad handig.

nj65, dutchboy, FarmerBroek62 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Hier er helaas ook 1 niet kunnen openen, en daar baal ik echt enorm van. En nee, niet omdat ik het vergeten ben of op vakantie was. Gewoon omdat ik geen toegang had tot internet. Maar goed, pech = pech met Tombola helaas. Dus dan maar genieten van de rest van de kokosnoten :)

10. dulcepontes

dulcepontes Actieve auteur

hoe ik het ook bekijk..kom toch weer uit op het zelfde.
    het is een zware straf die je krijgt als je 1 kokosnoot niet opent door wat dan ook.
    1 de noot is dicht =geen kado
    2 het eind kado krijg je ook niet omdat er 1 kokosnoot dicht zit.
    3 de wolkenrij kan je dan wel helemaal vergeten omdat je nog steeds die kokosnoot niet open heb gemaakt.
    kortom 3x straf wat ik een beetje erg veel van het goede vind.

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is geen straf.
    Het is net als bij ieder event, je haalt het alleen maar volledig als je aan alle eisen voldoet.
    En inderdaad is elke dag inloggen en op het gemak de kokosnoot openen een zware eis, maar bij een ander event zijn andere eisen zwaar.

nj65, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Vandaag is een heel leuk cadeau! Dankjewel BP! :D Ben benieuwd of ik straks nog blijer ermee ben! :D

nj65, dutchboy en annerieke1980 vinden dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik vind het allemaal mooie cadeau's ik ben heel blij met alles

nj65, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. -TARZAN2010-

-TARZAN2010- Forumleerling

mijn noot had ik geopend en is weer dicht :(
    nu kan ik ook het kado op het eind niet openen en het grote kado kan ik dus ook wel vergeten :(
    hoop dat er een oplossing voor komt .
    vind trouwens dat er ERg mooie kadoos in zitten .

15. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Er zitten zeker mooie cadeaus in. Jammer dat je ze soms alleen kan zien, maar niet krijgt. Is mij nu al twee keer overkomen.
    Poppetje gezien, kokosnoot dicht.

16. Trix00

Trix00 Actieve auteur

Had steeds alle noten netjes geopend maar gisteren ben ik hem blijkbaar toch vergeten, jammer maar het is niet anders, vind ook dat er heel veel mooie beloningen in de kalender zitten,

17. Wofrij

Wofrij Teller

Blijft wel jammer dat je geen kokosnoot gemist hebt, maar zich zelf sluit en je daar dan later achterkomt en dat er dan gezegd wordt dat dit niet kan. Toevallig heb ik 100% zeker weten gezien dat dit kan. Dat was op en andere boerderij. Ik had hem geopend en hup kokosnoot zag ik weer sluiten. Mijn ogen zijn goed dus Schoof kan zeggen wat hij wil, maar het is wel degelijk mogelijk. Op het account van Wofrij heb ik zo een kokosnoot gemist, maar kan niet reclameren omdat het niet zou kunnen. Helaas kan ik het niet bewijzen, maar vindt het wel jammer dat gewoon beweerd wordt dat dit niet kan. Tja, en zoals altijd trek een ieder die dit gebeurd aan het kortste kokosnotenlijntje. Maar als je echt een dag niet op de boerderij geweest bent dan vind ik het OK dat je dan je beurt hebt verspild. Mogelijk zou misschien een idee zijn dat je bij dit soort dingen 1x een herkansing hebt voor het geval je het echt 1 dag bent vergeten, dan houdt je het voor een ieder misschien wat leuker. Spelplezier lijkt mij voor BP toch ook belangrijk, maar daar zou ik zo maar helemaal naast kunnen zitten.

nj65, leni1955, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

M.i. lijkt het mij dat ook wel mogelijk moet zijn om de noot achter de schermen te openen, maar het is de persoonlijke B. verheerlijking die dat mogelijk tegenhoudt....

19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik had van de week ook dat ik een kokosnoot opende en toen kwam er een pop-up van de nieuwspagina en was hij weer dicht. Ik moest hem dus weer opnieuw openen. Ik controleer zelf dus elke dag na opnieuw inloggen of hij nog wel geopend is.

20. Moe154

Moe154 Forum-analist

Ik heb die controles blijkbaar niet nauwkeurig genoeg uitgevoerd, want bij mij is de noot van maandag (2x 12-uur knechtencoupon) nu weer gesloten.
    Terwijl dat niet kan....o_O

nj65, dutchboy en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.