Toekan werkstal

Discussie in 'Help archief' gestart door Koekie991, 13 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie991

Koekie991 Forumleerling

hoe kom ik aan een toekan fabriek:cry:

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ik heb je vraag even verplaatst. Je had je vraag gesteld in het draadje voor algemene vragen over het huidige event en dat is niet de juiste plek op het forum.

Wat betreft je vraag. In deze FAQ https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/toekan.21011/ kun je het volgende lezen:

Tiki-totemwerkplaats
    Het toekan-standbeeld (kamer 6) moet zijn vrijgekocht alvorens je deze kan gebruiken.
    Vooralsnog alleen verkrijgbaar via het tijdelijke fokevent 'Dol op dieren'.

Dit betekend dat er momenteel geen manier is om eraan te komen. Helaas kun je hem ook nog niet ruilen.
    Kopen op de markt is dus voorlopig de enige oplossing om alsnog een product (tiki-totem) te verkrijgen.

3. Koekie991

Koekie991 Forumleerling

Sorry dat ik de vraag verkeerd geplaats heb;)
    en tevens bedankt voor het antwoord

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Geeft niks, we letten er altijd goed op omdat we graag willen dat iedereen een duidelijk antwoord krijgt en het overzicht op het forum willen behouden.

Ik zal het draadje een slotje geven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.