Tja wat moeten we hier weer van denken :)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 26 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    We komen er wel, duurt alleen iets langer. ;)
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik had al wel de kalender ontdekt en ook de aankondigingen die opzij van het forumscherm staan. (onder je avatar/ spelersgegevens). Maar ik vergeet er steeds naar te kijken. Dat moet er dus nog inslijten!:sleepy::)
     
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier is het meer van ja dat heb ik gezien maar waar was dat ook al eens weerxD
    Alleen de bovenste regel had ik home en forum wel gezien maar leden en kalender was net iets te moeilijk denk ik:oops:xD
     
  4. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Dank u voor de tip dat wist ik dus ook niet. :) :) :)
     
  5. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Ik vindt de kalender geen alternatief voor een bumpje. Ik kan op de home pagina niet zien, dat er wat in de kalender veranderd is.
    En de huidige events zie je pas als het al actief is (volgens de titel huidige events). Bovendien vindt ik die groen kleur lastig te lezen, zeker op de groene achtergrond. Het staat ook op elkaar gepropt, en is vermoeiend om te lezen.
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is inderdaad nog net zo vervelend als op het oude forum dat je ongelezen posten hebt die op gelezen staan. En de titel huidige events klopt dus niet. Zo gauw de aankondiging wordt gedaan is het event actief volgens Nederlands forum gebruik. Het september event begon volgens onze kalender dus ook een dag eerder dan volgens de Engelse en Duitse. Maar een stukje eigen invulling mag.
    Persoonlijk hoop ik ook dat posten die niet gelezen kunnen zijn op de één of andere manier ook als ongelezen op het forum komen. Door een bumpje of een andere technische oplossing, dat maakt me niet uit.
     
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Sorry voor mijn vraag, maar wat is een bumpje eigenlijk?:oops:
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daarmee bedoelen we een post waarin een moderator "bumpje" schrijft.
    Op het forum staan per onderdeel de topics bovenaan waar het laatst gereageerd is. En wanneer een post ongelezen is, staat deze vet.
    Een moderator kan een post onzichtbaar maken. Soms zie je 2 tellen een aankondiging of faq, en is deze daarna verdwenen. Deze is dan onzichtbaar gemaakt. En hoewel je deze post nooit gezien en gelezen hebt, staat deze na zichtbaar maken op gelezen. Dus niet vet, en als er in die categorie een nieuwer bericht is, ook niet bovenaan.
    Door een reactie te plaatsen met "bumpje" komt deze weer vet en bovenaan te staan in de categorie.
     
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hartelijk dank Coco voor de uitleg.
    Nu snap ik het.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.