Tiki mysterie-stalle en bomen verdewenen.

Discussie in 'Help archief' gestart door -Peerke-, 9 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Peerke-

-Peerke- Gelegenheidsauteur

tiki mysterie stallen en bomen verdwenen.
    Kan iemand kijken wat er mis is gegaan? Ik ben al mijn ttki mysterie stallen en bomen kwijt. Ik had bij viking sage de hele overige leeggekocht op de sterren na. Maar nu zijn al mijn Tiki mysterie stallen en bomen weg.

-Peerke-
    ID: 11980705

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik mag aannemen dat je wel op Baha in je inventaris hebt gekeken? :music:
    Want als je op de farm in je inventaris kijkt, zul je daar geen tiki boom of stal vinden...
    En heb je al geprobeerd om ff de boel te vernieuwen of opnieuw op te starten?

Als je wilt dat ernaar gekeken wordt, zul je toch echt een ticket naar Support moeten sturen...

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Hallo Peerke
    Als je wil dat iemand iets nakijkt voor je, dan kan dat niet via het forum. Daarvoor kun je het beste een ticket sturen naar support. Je kunt daarvoor de link in mijn handtekening gebruiken.
    In het Viking Event waren geen Tiki mysterieuze stallen te winnen. Wel waren de stallen Palladium te winnen, die kun je vinden in de inventaris op je 'gewone akker'.
    Er waren wel Tiki stekjes te winnen, de Tiki Raadselbomen Maui. Let op, stekjes heten dus Tiki-Raadselbomen en vind je daarom onder de T (ik vergis me daar zelf ook nog wel eens in).

4. -Peerke-

-Peerke- Gelegenheidsauteur

Dank je,
    Ik heb net f5 gedaan en nu zijn mijn tiki-bomen wel te zien. En als er geen tiki-stallen waren is er dus niets (meer) aan de hand.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.