Tiki menagerie/Tiki Arboretum

Discussie in 'Help archief' gestart door kerkdijk, 22 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Hallo,

Het viel me ineens op dat ik bij de Tiki menagerie/Arboretum EP punten ontvang....moeten dit geen TEP punten zijn?
    Beetje vreemd op Baha -stallen EP punten :p.

2. Angelique..

Angelique.. Gelegenheidsauteur

zou het niet zo weten daar ik helaas deze nog niet vrij heb kunnen spelen op BaHa, maar misschien dat anderen het ook opvalt, hoop dat je gauw een antwoord hierover krijgt ;)

kerkdijk vindt dit leuk.
  3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Heb er even op gelet heb de Tiki menagerie. Je krijgt wel TEP, maar als je op de stal gaat staan geeft hij inderdaad EP aan.

4. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Bij mij komen er echt EP punten naar boven. Ik zal de volgende oogst de stallen apart oogsten en dan kijken wat ze geven.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het zou om een weergavefout gaan, de stal geeft EP aan, maar geeft TEP

6. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Goede morgen,

Ik moet SORRY zeggen, vanmorgen goed opgelet en het zijn inderdaad niet de stallen.
    Wel geeft een bepaalde boom EP in plaats van TEP, ik heb eerst de bomen geoogst met auto-oogst en daar mee kwamen EP puntjes omhoog....welke het zijn weet ik niet. Alles geeft gewoon TEP weer met de Weergave.

Gr. Sonja

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er is inderdaad een boom die ep is gaan geven met de upgrade. Hier wordt aan gewerkt.

8. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Dank je wel voor het antwoord, weet je ook welke boom dat is?

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

De grapefruit XL en XXL maar hij geeft bij mij inmiddels weer tep aan dus het kan zijn dat het ondertussen opgelost is.

Sintra98 en kerkdijk vinden dit leuk.
  10. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Mijn vraag is hier mee beantwoord, er mag een slotje op.
    Dankje wel Enk52

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.