Tiki-bar

Discussie in 'Help archief' gestart door N00tje, 8 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N00tje

N00tje Actieve auteur

Ik ben bahamarama EP aan het sparen, omdat ik spa-manager wil worden. In de FAQ staat, dat er een coöperatie quest is die Tiki-bar heet. Vanaf level 4 te spelen, ik speel nu in level 11. Maar ik kan hem in mijn coöperatie niet vinden.
    Kan iemand me helpen?

Laatste bewerkt: 8 November 2014
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je bent geen bahamarama ep nodig om Spa Manager te worden. Vanaf level 70 kun je in de boom Spa manager vrijspelen voor sterren, zodat de Spa je aan meer BEP kan helpen.
    Van de tikibar weet ik niet hoe ik je verder moet helpen. Ik had die uitgespeeld voor een grote verandering op Bahamarama.

Ik heb zojuist de Tikibar opgezocht in de coöperatie. B4 slaat daar op het oude bahamarama.
    Je moet in het eerste level ananas inleveren. Dit is het laatste gewas in het tweede tempelgedeelte. Ik heb de gemberquest wel in de coöperatie staan, terwijl ik geen gember heb, dus weet ik niet wanneer de quest zichtbaar wordt. Maar je kunt er niets mee zolang je geen ananas hebt.

3. N00tje

N00tje Actieve auteur

Ik wil sparen voor de SPA-manager, dus heb ik veel dingen nodig uit de tempel en om die te bereiken heb ik EP nodig die ik uit de tiki-bar wilde halen. Ik weet, dat ik geen EP nodig ben voor de SPA-manager, maar om daar te komen wel :-D

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

5. N00tje

N00tje Actieve auteur

Ik ben mest aan het verkopen, ik heb 128 stallen met kippen. Dus elke 1,5 uur heb ik 128 mest à BD 400 per stuk. Tel uit je winst. Daarvoor koop ik producten zoals wol, angora e.d. Daar lever ik alle delen zilver in totdat ik bij de delen van de gereedschapskisten ben. Ik heb nl. ook nog bakstenen en dakpannen nodig. Helaas voor mij, komt er een nieuwe quest voor hogere levels en zijn sinds gisteren de prijzen van producten als paddenstoelen gestegen :-(. Ik heb 150 sterretjes nodig, ik heb er al 59. Maar ik ben nog maar level 48 en geen 70. Die SPA-manager moet dus nog even wachten. Alhoewel... ik ben pas vorige wee vrijdag begonnen. Hoop doet leven. Ik hoop nog wel, dat iemand me kan vertellen waar die Tiki-bar is gebleven.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je hebt voor de tikibar voor het eerste level de suikerriet en de ananas nodig. Heb je die wel al beide in de apentempel vrij gekocht met gouden bananen? Dan zou hij zichtbaar moeten worden.

7. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb hier het linkje voor je https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-coöperatie-quests.4743/page-2 even naar de tikibar scollen. Dan kun je zien wat je nodig hebt en vrij moet spelen met gouden bananen.
    De volgende keer kun je kijken bij de index wanneer je een quest op wilt zoeken https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-de-f-a-q-index.4710/ en dan bij de C van coöperatie quest die C aanklikken en dan zie je alle queests op een rijtje

8. N00tje

N00tje Actieve auteur

Super bedankt, de ananas moet ik nog vrijspelen. Zodra ik de enige ontbrekende banaan :cry:heb binnengetikt, ga ik weer opnieuw zoeken naar de Tiki-bar.

9. marianforyou

marianforyou Forumbeginner

Je bent al geholpen volgens mij, ik heb je een rode bowl gestuurd, zodat je iets sneller gaat.

10. N00tje

N00tje Actieve auteur

YES, ik heb hem binnen. Het was inderdaad de ananas. Bedankt voor jullie hulp!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.