Tiki arboteum

Discussie in 'Help archief' gestart door margreet76, 30 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margreet76

    margreet76 Forumbeginner

    Ik heb in de quest het tiki arboteum en de tiki menagerie afgerond, deze kan ik nergens terug vinden om te gaan plaatsen!
    Kan iemand mij vertellen waar in mijn inventaris ik deze terug kan vinden, zodat ik deze kan gaan plaatsen?
     
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Deze horen bij bahamarama.
    Moet je misschien nog vrijkopen in de apentempel???
     
  3. margreet76

    margreet76 Forumbeginner

    Ik heb zeer wel een staan, maar ik ga er vanuit dat als je er weer een vrij speelt er meerder kan plaatsen!
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij de quests krijg je geen pakhuizen maar blauwdrukken om je pakhuizen te kunnen upgraden.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/pakhuizen.21736/
     
  5. margreet76

    margreet76 Forumbeginner

    Het tiki arboteum heb ik al vol staan, alle 8 slots zijn al gevuld, verder upgraden gaat dus niet meer. Ik ging er dus vanuit dat als ik een quest voor het arboteum voltooid heb, dat ik dus weer een verse kan plaatsen en die met blauwdrukken kan upgraden.
    Je kan dus veel meer blauw drukken verdienen dan dat je kunt gebruiken, lijkt me niet logisch!
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Zowel de gewone- als de tiki arboretum en de gewone- als de tiki menagerie kan je meerdere keren aanschaffen en de over gebleven blauwdrukken (voor beide boerderijen) kan je daar dus voor gebruiken. Er zit wel maximale aantal arboretum en menagerie per boerderij op.
     
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    En volgens mij krijg je 1 van alle maar moet je de volgende aanschaffen voor euro/BD.....
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Bedoelde ik eigenlijk via BD.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Maak daar maar TG van...
     
  10. margreet76

    margreet76 Forumbeginner

    Okay, maar waar kan ik ze vinden zodat ik ze kan plaatsen?
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Meer exemplaren kan je kopen in de winkel voor TG (het rode mandje)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.