tijdelijke opslag & kringloop

Discussie in 'Overig archief' gestart door BaukeS, 9 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    Er zijn dingen die ik in mijn inventaris heb zitten die ik nooit gebruik en ik daar wil laten zitten tot het volgende ruil event en dan staat opgeruimd netjes. maar nu staat mijn inventaris best vol en kan ik dingen soms slecht vinden.
    daarom stel ik voor om een tijdelijke opslag te maken, voor dingen die je niet nodig hebt, maar later eventueel wel. Dan kan je ze als je ze nodig hebt terugplaatsen in je inventaris en hergebruiken. of zoals in een verdere reactie wordt gezegd, een kringloopwinkel waar je per dag 1 ding naar toe mag brengen en 1 terugnemen, als je dat wilt.
    laat weten of je het er mee eens bent!:p8):D
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2014
    -mikmak- en .Kiko17. vinden dit leuk.
  2. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    zou de naam prullenbak dan wel veranderen in tijdelijke opslag of externe opslagruimte of iets anders, want we gooien het niet weg. Ben het eens dat het overloopt in de inventaris en deze functie zou bijdragen aan het spel, zeker voor boeren die al jaren spelen.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Van mij mag het ook wel een echte prullenbak worden, heb genoeg gele en xl bomen die ik er wel in kwijt wil en vind het zonde om er tg aan te besteden om het weg te kunnen geven of aan BP te verkopen. Misschien zou BP het dan ook zo kunnen maken dat het op een soort vuilnisveld komt en dat lage level spelers (tot level 40 of zo) hier 1 keer per dag iets uit mogen halen.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    theav,
    waarom zou je het gratis wegdoen als je het bij een ruilevent kan verkopen en de helft van de prijs terug krijgt?
    verder vind ik het wel een prima aanvulling, dat je mag kiezen tussen een kringloopwinkel en een tijdelijke opslagplaats.
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Omdat je maar een beperkt aantal licenties voor verkoop krijgt. Thea geeft aan geen TG te willen besteden om een beetje BD terug te krijgen. Kan ik me goed voorstellen. Ik zou willen dat ik haar handelslicenties kon geven, want ik kom er in om.
    Ik koop met een treinevent nog steeds appelbomen en kippenhokken bij om op een geschikt aantal punten te komen bij de trein, dus is er bij mij van verkoop geen sprake.
    Verder vind ik het idee van een trein waarop je deze stallen en bomen gericht naar andere spelers kunt sturen (ander ideeëndraadje) leuker dan ze op een vuilnisbelt te gooien en de kuikens te vertellen dat ze daar iedere dag een boom of stal kunnen halen. Daarnaast kan ik me ook voorstellen dat de gele struisvogelstal bijvoorbeeld over is nadat er veel oranje zijn verspreid, en dat is hoger dan level 40.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je gericht kan sturen dan zal er evengoed wel een prijskaartje aan hangen omdat BP het dan kan zien als manier om te pushen, dus vandaar een optie om andere spelers een plezier er mee te doen waar het dus bij iedereen terecht kan komen. Ik gebruik mijn handelslicenties liever om een dure xl bahamarama boom (uit de stekjes) aan BP te verkopen dan een geel kippenhok. Jammer genoeg is niet alles wat je kwijt wil in de trein te dumpen.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    ik stuur gericht naar kleine buurtjes, sommig zijn er dankbaar voor, van andere hoor niks, hebben die het niet gezien :music:
    Ik zou meer voorstellen om de inventaris overzichtelijker te maken
    zoals bij de werkplaats bouw
    nu sta alles ondereen bij de dieren en dat is heel onoverzichtelijk
    plus je moet eerst basis zetten en dan de gekleurde erover is soms 2xmaal zoeken
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb geen behoefte aan een extra opslagplaats. Ik heb liever alles bij elkaar dan nog een extra opslag. De trein, dit is een ander draadje, vind ik wel een erg leuk idee, om iemand iets cadeau te doen. Misschien is ook een winkeltje of een mart wel leuk, waar je bijv 20 xl bomen kan inruilen voor een xxl boom.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  9. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik heb het starttopic een beetje aangepast, nu staat de kringloop er ook bij
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die dure bahamarama bomen kunnen inderdaad niet op de trein. Misschien dat ik er komend event 1 ga verkopen. Er staan er bij mij niet zoveel in de inventaris. De gele kippenhokken kunnen wel op de trein. Het levert niet veel op, maar in combinatie met een gele vleermuisstal bijvoorbeeld, kun je zorgen dat je voor de B versie kunt gaan ipv voor de A versie. Op die manier zet ik de reuzenstallen ook op de trein met gewone kippenhokken ernaast. Van 450 net 500 punten maken.
     
  11. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    tja, dan moet die trein wel weer eens terugkeren
     
  12. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Zie nieuwsbrief september. Derhalve slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.