Tijdaanduiding fok-hotel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Boerbon, 18 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Als je de muis beweegt over gewassen, bomen, stallen of werkplaatsen, krijg je te zien hoe lang het nog duurt voor je kunt oogsten.
    Dit ontbreekt helaas bij het fok-hotel.
    Kan het toegevoegd worden?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Niet iedere fok hoeft even lang te duren. Als je in het fokhotel kijkt, krijg je per fok te zien hoelang deze nog duurt.

3. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

de tijds aanduiding bij het fokken staat er al, als je in je fokmotels staat dan kan je bij overzicht zien hoelang de foks nog duren, alleen vind ik het jammer dat de overslag zo bar en bar slecht is krijg geens overslag van fokdier 1 naar fokdier 4 mag blij wezen als ik een overslag heb van 1 dier, zo kost het wel een berg supervoer om de hoogste fokdieren te krijgen nu al ruim 4 jaar bezig om die te krijgen maar moet ze vanaf fokdier 7 telkens 1 op 1 door fokken pfff de aardigheid gaat er zo wel van af nu dit neon event voor ruim 2400 supervoer gefokt en moet dan blij zijn dat ik na 600 fok een fasse 9 fokdier heb en me BD maar uit geef om eindelijk een hoogste fase 10 fokdier te kopen

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Omdat dit idee overbodig is daar de functie al bestaat plaats ik een slotje op dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.