Tijd staat stil

Discussie in 'Help archief' gestart door sanneman1969, 28 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Klopt het dat de tijd een beetje stil staat op mijn farm? Enkel met switchen van het ene naar het andere landje springt de tijd weer goed.

2. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Dan moet je even uitloggen Ccleaner er over en weer inloggen dan is de cach weer leeg en dan loopt het wel goed,

3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik heb dat ook. als ik op een andere pagina ben en ga terug naar de farm dan is de tijd stil blijven staan. erg vervelend vind ik dat

4. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier ook. Het is ook ontzettend traag hier. Als ik wil oogsten moet ik steeds van veld veranderen, als het scherm al open is van wat ik wil oogsten pakken de knechten het niet, moet ik eerst naar een ander veld, terug naar het te willen oogsten veld en dan kan ik pas oogsten, wolkenrij was een marteling, veel bloemetjes die maar blijven draaien en draaien..

omaatje75 vindt dit leuk.
  5. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Dat van die tijd had k gisteren :( De tijd bleef op 27 min staan.
    Dan f5 gedaan en mijn gewas was klaar;)

NU heb k ook erg veel last van t 'bloemetje', wordt er
    gek van. Traaaaaag en maar wwer in en uit en inloggen pppffft >:(

popje4 vindt dit leuk.
  6. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Zelf reageren op het forum is erg traag. Is geloof ik nu de zoveelste keer dat ik probeer te posten maar krijg iedere keer een foutmelding

7. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

De farm en t forum is n drama op dit moment >:(

8. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Bij mij startte het forum een uurtje gelee niet eens meer op. Ben met de hondjes gaan lopen en ff wat onkruid getrokken uit de tuin en nu gaat het weer wat beter :). Al is het nog niet zoals het hoort, kon net mijn Baha dieren met de knechten geen water geven, moest met de hand. Ga nog maar wat onkruid trekken, het RL onkruid komt helaas een stuk sneller uit de grond dan de gewassen van mijn Farma boederijtje ;)

schaapje52 en popje4 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.