ticket

Discussie in 'Help archief' gestart door huclana, 13 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huclana

    huclana Gelegenheidsauteur

    hoi ik heb dinsdag een ticket naar support gestuurd hoelang duurt het normaal voor je hier antwoord op krijgt.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Normaal gesproken krijgt u snel een bevestiging van ontvangst van support (heb u die ontvangen bv.) en kan het antwoord soms wel even (denk in uren) duren.

    Maar ik vermoed dat u bericht qua leestekens te kort is en daarom niet is aangekomen bij support. Een bericht dient uit minimaal (als ik me niet vergis) 100 leestekens bestaan. Coma of punten bv. worden ook als leestekens mee gerekend btw.

    S6 in ieder geval.
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dit kan een paar werkdagen duren, zeker als het een vraag is die overlegd moet worden of maar 1 persoon mag afhandelen (wat nu het geval was). Maar je hebt een reactie in je mail als het goed is :)
     
  4. huclana

    huclana Gelegenheidsauteur

    heb een reactie gekregen, en het is naar volle tevredenheid opgelost hiervoor mijn dank.
    er mag een slotje op.
     
    LucieSchreurs, -matthias1952- en Klaartjuh vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.