TG

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 9 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi ben ik nogmaals...

na het antwoord van BP (er was geen betaling zichtbaar) opnieuw per sms TG aangeschaft voor drie euro, is deze functie niet meer mogelijk? krijg geen melding dat ik iets heb aangeschaft en er word geen TG bijgeboekt?
    beltegoed (nu wel voor die tijd naar gekeken) blijft het zelfde dus word geen geld afgeboekt, toch raar voorheen nooit een probleem!

2. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Ik heb voorheen ook Mobiel gebruikt gemaakt om TG te verkrijgen. Ik ben daarmee gestopt en koop nu een ticket bij primera Pay Safe tot op heden daar nooit geen probleem mee gehad. En je weet gelijk wat je uitgeeft !!! Misschien een kleine Tip ?

3. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

en als je via paysafe betaald krijg je ook 5% extra tg ook mooi meegenomen.;)

4. vinc05

vinc05 Forum freak

Via de telefoon is het bedrag dat je uitgeeft hoger dan wanneer je via paysafe koopt.
    Heb je genoeg tegoed?

5. popje4

ja tegoed genoeg das het probleem niet. laatste keer ook via paysafe gedaan dat ging prima, maar daar voor moet je wel de deur uit via sms vind ik dan soms gemakkelijk vandaar. voorheen ook nooit een probleem, behalve die van tien euro die doet hij hier nooit.

6. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

7. popje4

hoi nee die verandering had ik gelezen zie je ook als je de pagina opent als je via sms wilt betalen. maar dank je voor het mee denken.

8. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Misschien dat je bij je provider eens kan informeren of zij iets veranderd hebben aan de optie om TG aan te schaffen via sms...

9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je geen TG meer kan betalen per sms dan kan het zijn dat je telefoonprovider dat blokkeert.
    o_Ok als het voorheen wel ging.
    En bedenk dat de tussenpersoon voor BP veranderd is, het kan zijn dat jouw provider daar niet mee in zee wil.

Daarom is het het beste als je je eigen telefoonprovider vraagt waarom ze deze betaling niet toelaten.
    Dat is iets wat wij niet voor je kunnen doen.

10. popje4

ok dank je... snap het antwoord vond het alleen raar dat het dus voorheen wel gewoon ging, zal eens na vragen... fijne dag nog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.