tg kopen

Discussie in 'Help archief' gestart door harry4557, 27 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry4557

harry4557 Actieve auteur

koop ik tg en krijg dan niet de korting die er op moet staan dus ben ik 15 euro duurder uit hoe krijg ik dit terug ?
    er gaat weer heel wat fout bij jullie heb zelf opnieuw ingelogd
    en nog ging er wat fout hoe dit op te lossen ?

dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je denkt dat het niet goed gegaan is dan is de enige weg een ticket naar support sturen. Wel graag je usernaam en id vermelden.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Zie ik er nu bij events overheen ??? want op de nieuwsbrief (in het spel) zie ik aanbieding voor aankoop TG (over een uurtje weer voorbij) Maar ik zie het hier nergens aangekondigd staan ??

dutchboy vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er zijn soms speciale aanbiedingen die niet voor iedereen zijn. Daarom geen aankondiging.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Oke let meestal niet zo op die nieuwsbrief maar hier viel mijn oog wel op...... Dacht wat raar niets gezien hierover

dutchboy vindt dit leuk.
  6. margo-64

margo-64 Grote forummeester

:cry: Zag het bij mij vanmorgen ook staan (nog 24 dagen) dacht nog, vanavond kopen, en nu is die aanbieding dus weg :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.