TG /knechten kopen

Discussie in 'Help archief' gestart door Jessica-04, 11 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica-04

Jessica-04 Forumbeginner

Ik kan geen TG of knechten kopen. Alles is in dollars weergegeven en rechts boven staat ook de Amerikaanse vlag. Hoe kan ik dit omzetten naar € en België?
    Hopelijk kan er iemand mij helpen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Even terug gaan naar het inlogscherm en dan zie je rechts bovenaan een groen balkje en daar kan je het land ingeven,
    Dan moet het weer goed zijn.

3. Jessica-04

Jessica-04 Forumbeginner

Deze staat op Belgisch NL maar ik krijg de bedragen nog altijd in dollars. Via dat scherm heb ik nu ook naar support gestuurd maar daar kan ik in de opmerking heel weinig informatie doorgeven omdat de tekens beperkt zijn. Kan ik eventueel met dit account aan te maken iets fout gedaan hebben. Deze is van mijn dochter maar ik help haar zo goed mogelijk. Dit is via gsm en tablet en dan zijn knechten heel handig. Op het andere is dit geen probleem.

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Probeer je te kopen via Puffin? want dat is een Amerikaanse site .
    Dat kan de dollars wel verklaren

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je via een gewone pc/laptop zal spelen en zodoende ook via een normale browser kan inloggen zul je zien dat het wel mogelijk is. Via programma's zoals puffin, zoals daxter ook aangeeft, kan dit niet omdat het spel dan niet herkent in welk land jij bent.

6. Jessica-04

Jessica-04 Forumbeginner

Ik heb dit account via pc aangemaakt. Zelfs daar lukt het niet. Op het andere van mij alleen (was opgestart voor woelige wei bestond, maar lang stilgelegen wegens omstandigheden) kan ik met de tablet via puffin gewoon met de belgische bankaart betalen. (Ik ben nu nog zoveel mogelijk aan bed gebonden door operatie, en we hebben geen laptop. Zou ik dit eventueel aan support kunnen doorgeven want ondanks jullie tips en het op pc proberen nog niet lukkend. Mss de cache legen op pc? Toch al bedankt voor de hulp!

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je zult inderdaad een ticket aan support moeten sturen.
    De landinstelling voor je bankieren is bepaald door de eerste keer dat je aankoopt via de bank. Dat was nu via puffin dus VS. Die instelling wijzigen kan alleen via Support.

Je kunt de algemene support benaderen.
    Zij zullen vragen om bewijs dat je in België leeft. Daarna dienen zij een verzoek in bij de betaalafdeling jouw betaalland aan te passen.
    Alles bij elkaar lukt dat meestal binnen een week.

8. Jessica-04

Jessica-04 Forumbeginner

Dank u voor het antwoord. Dan stuur ik een ticket naar support.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.