Textielmolen.

Discussie in 'Help archief' gestart door devilsdesert, 1 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Is er een bepaalde reden waarom de textielmolen niet werkt. Ik heb genoeg voer en eekhorens, maar beide kan ik niet in voeren. Dus kan ik niets produceren. Wat nu?
     
  2. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    dat zijn waarschijnlijk de oude textiel molen. Als je er met je muis overheen gaat, om wat voor voer wordt er gevraagd?
    De nieuwe textiel molen vraagt om eekhoorn en eekhoorn voer. Maar die was in een event te winnen. Volgens mij kon je er maar 1 winnen. Maken kan nog niet, dus volgens mij kun je er daar geen 2 van hebben
     
  3. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Ik heb er ook maar een, maar beide voer soorten, eekhoorn en eekhoornvoer worden niet gepakt
     
  4. Joosie

    Joosie Junior expert

    En je bent er zeker van dat het geen molen is van het event? Dan zou ik even een ticket naar support sturen.
     
  5. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Hij is een prijs van het event, zou dus moeten werken
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De oude stal is alleen met supervoer te voeren omdat Kardemon niet in het spel is. De oude molen gebruikte Energierepen. Mij is niet bekend of het scrip nog loopt want in dat geval worden de geproduceerde dekentjes omgezet in 15 EP en 15 BD
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Verwijder de stal even van je land en plaats hem opnieuw. Kan je hem niet terugvinden in je inventaris dan was het dus wel de verkeerde textielmolen en is het de goede kan je hem plaatsen en hopelijk weer voeren.

    Mocht je dan nog problemen hebben met voeren en je hebt wel voldoende eekhoornvoer en eekhoorns op voorraad kun je beter een ticket naar support sturen.
     
  8. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Ik heb gedaan wat je gezegt hebt, nu maar even wachten
     
  9. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    afgehandeld middels support
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.