textielmolen wordt niet herkend

Discussie in 'Help archief' gestart door Corrieveen, 21 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik kwam er vandaag achter, dat de zoekfunctie bij het stallen zetten niet werkt bij de textielmolen. Ik tikte deze naam in en er werd geen resultaat weergegeven. En dat terwijl ik wel degelijk de textielmolen in mijn bezit heb. Ik heb deze nu dus opgezocht door te gaan scrollen tussen de stallen. Bij alle andere (werk)stallen werkt deze functie volgens mij wel. Ik heb ze echter nog niet allemaal uitgeprobeerd.

2. Doornroosje1969

Doornroosje1969 Actieve auteur

Hallo Corrie,
    Ik heb even gekeken bij mijn eigen farm, en als ik daar de textielmolen zoek in de zoekfunctie, komt deze gewoon naar voren. Ik ga ervan uit dat je deze op je gewone farm hebt gezocht en niet op Bahamarama. Misschien een tikfout? Zou je het nog eens willen proberen nadat je even uit en opnieuw ingelogd bent in het spel?

3. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Nee ik had hem niet op bahamarama maar op de gewone farm. Volgens mij ook geen tikfout gemaakt, heb echt tig keer gecontroleerd. De stal staat nu op het veld en is voorlopig nog niet klaar. Ik heb er maar eentje. Morgen zal ik het dan nog eens proberen. (stal is ongeveer klaar om 16.00u). Dan laat ik het nog wel even weten.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het is mij ook opgevallen dat de Textielmolen zich anders gedraagt dan andere stallen.
    Normaal is het genoeg om maar 3 letters in te tikken om een selectie in het scherm te krijgen.
    Bij de Textielmolen moet ik minimaal Texti invullen, om te laten sorteren.
    Het lukt wel met slechts 3 letters, als ik bijvoorbeeld alleen tie intik, een onderdeel van het hele woord, maar niet het begin.

5. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Er zijn wel meer items die niet de zoeknaam hebben die je zou verwachten.... denk maar aan de brugmansia. Als je brugmansia intikt in je voorraadschuur komt deze niet naar voren, maar als je trompet intikt wel!
    Waarschijnlijk omdat de andere naam voor brugmansia trompetboom is... :music:

Is dat met de textielmolen misschien ook zo? van welk dier is deze? mss dat je de naam van dat dier in moet tikken?o_O

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De zoekfunctie werkt met een scripttaal. Daarin is het woord "text" een beschermd woord omdat het ook de aard van de variabele aangeeft. Daarom kan je er niet op zoeken totdat duidelijk is dat je iets anders zoekt.

Voor wat betreft andere zaken die bij het zoeken niet gevonden worden is het meestal een vertaalkwestie.

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dank je wel Ron voor de duidelijke uitleg. Weer een 'raadsel' opgelost :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.