Terugkoppeling

Discussie in 'Help archief' gestart door Gert-Jannetje, 1 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik heb een ticket naar support gestuurd met een klacht en ik was benieuwd of ik daar een terugkoppeling op krijg. Hoe werkt dat normaal gesproken?
     
  2. AN_dv3

    AN_dv3 Forumleerling

    je krijgt via de mail bericht ontvangen en wel antwoord
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Zoals An zegt, wanneer je een ticket stuurt naar Support dan krijg je per omgaande een automatisch antwoord met een ticketnummer. Dat betekent dat het op Support op behandeling staat te wachten en zodra er iemand is wordt het ticket bekeken en krijg je antwoord.

    Wanneer je geen automatisch antwoord in de mail hebt gehad, dan is er iets mis met het e-mailadres dat je hebt opgegeven en kan dus ook het echte antwoord je niet bereiken.
    Haal dan voor de zekerheid eerst nog een keer alle mail van je mailserver op (gewoon verzenden/ontvangen of synchroniseren aanklikken).
    Nog steeds geen automailer? Kijk dan in de map met Spam of ongewenste mail of het daar niet per ongeluk in verzeild is.
    Is ook dat niet het geval, stuur dan een nieuw ticket en let er op dat het e-mailadres juist is.
     
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Sorry, ik lees mijn mail maar eens in de twee à drie weken. Zal morgen even kijken.
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Ik ga maar uit van een afhandeling via support. Maar wel dit advies: als je een ticket stuurt naar support, of een klachtmail naar wie dan ook, reken dan op een reactie en lees je mail.

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.