Terugkerende event

Discussie in 'Overig archief' gestart door ienemienie, 29 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Is het een idee dat bij een terugkerend event zoals bv dit carnavals event (dat door mij en misschien ook door meerdere spelers al voor een deel gespeeld is,) door bp wordt bewaard cq opgeslagen.Als dit event dan weer terugkomt hoef je niet opnieuw te beginnen.En kun je verder om dit event alsnog uit te spelen.En ook dat de bijbehorende/verkregen dropitems bewaard blijven.Ik zou het zeer op prijs stellen.:)

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dit is slechts handig voor een klein deel van de spelers. Een groot deel van de spelers die langer dan een half jaar spelen, kunnen een dergelijk event uitspelen. Daarbij zijn de prijzen en de gewassen ook niet gelijk.
    We hebben een tijd gehad dat we ieder eventgewas hielden, alleen dan wel onzichtbaar in de voorraad. Dat geeft voor een groep spelers een grote voorsprong, waardoor dat is afgeschaft en alles wordt omgewisseld.

Ik heb er geen bezwaar tegen wanneer spelers die het event niet hebben afgerond, terwijl ze er wel aan begonnen waren, kunnen kiezen of ze verder willen met het oude event, of het nieuwe event willen spelen.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Natuurlijk wil iedereen dat, alleen BP doet de events natuurlijk ook om geld aan te verdienen. Als iedereen al genoeg gewas en di heeft dan scheelt dat ze in verkoop van supermest en mandjes. Dus denk niet dat BP dit dus zal doen.

4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben om te kiezen uit verder gaan met het oude event of weer opnieuw spelen.In een van de andere games die ik speel kom ik dit tegen, vandaar mijn vraag.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De vraag is of de spelers die het nu afmaken door middel van een mandje, dan denken: laat maar, komt volgend jaar wel.
    Ik denk dat die evengoed het event afmaken.
    En daarbij moet je natuurlijk wel kiezen of je voor de prijzen van het voorgaande event gaat, of voor de prijzen van dit event, en dus opnieuw begint.
    Wanneer je vorige keer niet met de mandjes hebt kunnen spelen, maar wel de stekjes eruit gehaald hebt, kunnen nu dus voor Maundy Candy 3 gaan, met die oude stallen, of deze keer weer het event niet halen, maar wel 5 nieuwere stallen hebben.

Dit event is teruggekomen omdat zoveel spelers zich de grote hoeveelheid supervoer herinneren na het voltooien van het event.
    Tot nu toe zijn de prijzen van een oud event bijna niet meer interessant wanneer het nieuwe event komt. Oude stallen en stekjes niet, omdat die allang te ruil zijn, oude sieritems niet omdat de nieuwere meer ep geven.
    Maar vooral bij events met een wolkenrij, zou het toch wel heel leuk zijn voor de spelers die het niet hebben kunnen halen.
    Zoals ik zei, het is dan natuurlijk wel kiezen tussen oud en nieuw.

6. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

het zou mooi zijn als men ze kan bewaren zelfde met de fokquest om die lintjes te houden die komen ook steeds terug fokken moet je dan toch inverband met inleveren waarde dieren

7. miekekoning

miekekoning Veteraan

Een poll is niet toegestaan in deze sectie van het forum.
    Alle regels zijn na te lezen in het volgende draadje: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/stop-lees-dit-eerst-voordat-je-gaat-posten.7695/
    Voor nu heb ik het verwijderd.

Het idee zelf is niet helemaal nieuw. Vooral dat van de badges van de fokevent. Ik merk de laatste tijd dat er veel ideeën zijn om events makkelijker te behalen. Het is nou eenmaal zo dat voor veel mensen events juist bestaan uit uitdagingen. Willen redden juist omdat ze weten dat er geen herkansing komt.

Ik kan me voorstellen dat voor de meeste spelers dit geen meerwaarde heeft of zelfs juist mensen minder motiveert.
    Tevens kan ik mij indenken dat dit een zeer gecompliceerde technische gelegenheid is. Je moet jezelf afvragen, als bp zijnde, of de tijd/energie en geld wat dat gaat kosten opwegen tegen de voordelen voor de grootste groep spelers.
    Zoals ik het zie is het antwoord hierop nee.

Het advies wat ik meestal geef aan spelers is kijk per event wat haalbaar is voor jou en wat je het liefste zou willen. Probeer dan ook tevreden te zijn met wat je hebt, ook als dat betekent dat je niet het hele event af hebt gekregen.

.babouska., schaapje52, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.