Tentoonstelling Quest

Discussie in 'Help archief' gestart door Feelosopher, 20 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feelosopher

Feelosopher Regelmatige auteur

De beker geeft meer kans op grondstoffen. Wat voor grondstoffen en maakt het uit op welke akkers je de beker plaatst om zoveel mogelijke baat er van te hebben?

Borkie vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die kans is er op de akker waar je hem plaatst dus die je het meest gebruikt. Zeker niet op de siertuin want daar komen geen grondstoffen vanaf. In de boom der wijsheid kan je hem inleveren en telt hij voor alle velden
    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-de-boom-der-wijsheid-en-het-bos.4709/

Feelosopher vindt dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik sleepte die bekers vroeger mee van veld naar veld om te oogsten...:music: zodra ik ze op een veld had geplaatst, moest ik natuurlijk eerst het spel weer verversen (F5), want anders deed de beker het niet:wuerg:
    Zodra ik door had dat je ze bovenin de Boom der Wijsheid kon plaatsen, heb ik daar z.s.m. naartoe gewerkt:p scheelt een hoop gesleep...;)
    Was bijna vergeten wat een werk ik daarmee hadxD

4. Feelosopher

Feelosopher Regelmatige auteur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.