Tempelbomen niet te oogsten

Discussion in 'Help archief' started by Corrieveen, Jul 27, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik heb twee tempelbomen op mijn veld staan en ik krijg deze maar niet geoogst. Ze blijven dus gewoon vol. Met knechten of handmatig, maakt niet uit. Alle andere bomen worden wel gewoon geoogst. Is dit alleen een probleem bij mij of hebben meer spelers hier last van?

2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik kan mijn tempelboom ook niet oogsten. Ik doe het handmatig.

3. mien1945

mien1945 Forumbeginner

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Is bekend en wordt aan gewerkt :)

5. funplay

funplay Forumbeginner

Ik ben zelfs heel mijn tempelboom kwijtgeraakt toen ik hem in mijn inventaris heb gestopt. Zou hem graag terug willen!

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ja er is iets met de tempelbomen op het moment, hij staat nog wel in je inventaris maar je kunt hem niet zien... Het blijft een vreemde boerderij natuurlijk!
    o_Ok daar wordt aan gewerkt.

-mikmak- likes this.
  7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Kon bij mij eerder op de dag ook de tempelbomen niet oogsten. Nu net deed ie het wel!

8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het probleem met de tempelbomen zou nu verholpen moeten zijn, eventueel even je spel verversen.

farmermikkie likes this.
  9. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Is mij inmiddels ook weer gelukt!!

Thread Status:
Not open for further replies.