Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

15

ja dat zei mijn mannetje ook. ik zat constant spelletjes te spelen.

2. hulst

hulst Levende forumlegende

16

Ik ook het liefst candy crush

3. nicolle73

17

ik speel een ander spel. dat is met een stad bouwen en ook gewassen. echt verslavend:oops:

4. hulst

18

de middelste wilde pas dat ik hay day ging doen ik zeg echt niet dan kom ik nooit meer van die tel. af. Hij speelt het nu zelf ook niet meer.
    Die is net als z'n moeder speelt ook spelletjes de oudste is net als z'n vader die zit veel op marktplaats en kartforum en de f1 app. Manlief heeft wel een tablet ;)

5. nicolle73

19

zo heeft iedereen zijn verslaving. ;)

6. hulst

20

Inderdaad ;) Want die oudste die zit er ook veel op hoor maar dat heeft z'n pa niet zo door!

Heb je nog plannen voor vandaag?

Ik heb vanaf vorige week vrijdag al af en toe een tril oog een spiertje in m'n ooglid trilt dan af en toe. Doet niet zeer hoor maar is wel irritant.

7. nicolle73

21

nee geen plannen. jij wel?

ja dat ken ik. echt irritant is dat

8. hulst

22

Nee niet echt. Ga straks nog wel ff lekker lang in bad.

Meestal duurt het maar een paar dagen of 1 dag maar nu al ruim een week:sleepy:

9. nicolle73

23

ik ga hier wat rommelen. morgen heb ik een afspraak en ik ga boodschappen doen. dus morgen kan ik niet zoveel doen

10. hulst

24

Zie je tegen de afspraak op? Moet je er al vroeg zijn?

Ik kon gisteren morgen toch eerst helemaal niet op de farm komen en daarna met veel pijn en moeite. Een uur of wat later ging het wel weer en 's avonds begon het zo weer nu is er gelukkig niets aan de hand.

11. nicolle73

25

10 uur, dus valt mee. is voor cvs

ik heb nergens last van gehad

12. hulst

26

Dat valt mee ja. Ik weet dat het voor cvs is maar je weet miss nog helemaal niet wat ze gaan doen of wel?

Mijn vriendin ook niet en op het forum had niemand last en ik had m'n melding bij een draadje onder gebracht maar ik denk toch een verkeerd draadje want geen reactie gehad gisteren.

13. nicolle73

27

ik weet niet wat ze gaan doen. ik denk dat ik een agenda moet bij houden of zo

lag misschien aan de provider van internet bij jullie

14. hulst

28

Kan maar kon het niet aan de laptop zien zeg maar. Maar dat was gisteren vandaag werkt het prima:music:

Weet jij of katbla al weer weg is? Ik heb al een poos niets van haar gehoord maar ook niet van mezelf laten horen het is toch gezelliger en makkelijker als ze weer komt tellen hoor.

15. nicolle73

29

niks gehoord. best jammer
    was altijd gezellig

16. hulst

30

Ja vond ik ook. Ga ha zo maar ff een duifje sturen als ze weg is dan duur het ff voor hij aankomt ;)

17. nicolle73

31

ik heb nog een kado gekregen gisteren of eergisteren. dus lang kan ze niet weg zijn

18. hulst

32

Miss is ze dan nog net thuis ;)

Ik ga zo keuken opruimen. Hier ligt alles nog op bed de jongste is meestal al lang op.

19. nicolle73

33

ik ga over een kwartiertje sluiten als mijn stallen klaar zijn. dan ga ik hier eens aan de gang. de jongste is naar zijn moeder en mijn mannetje slaapt nog

20. hulst

34

dus je hebt ook nog rust in de keet. Ga je wat leuks met je mannetje doen of denk je dat hij geen zin heeft?
    Is de jongste vrijwillig gegaan?