Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

10

2. -wasbeer70-

-wasbeer70- Forumkenner

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

12

4. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

13

goedemorgen

5. hulst

hulst Levende forumlegende

14

Goedemorgen wat ben je vroeg. Heb je weer slecht geslapen? Ik ook niet heel bijzonder goed.

Heeft het bij jullie vannacht ook zo geonweerd? En hier gisteren rond een uur of 8 heftige hagel.

6. nicolle73

15

ik heb niks gehoord van onweer
    ik heb ook slecht geslapen. door de warmte bah

7. hulst

16

Ik heb zo'n last van m'n benen iedere x. Ik heb best veel spataderen en nu met dat warme weer doen m'n benen 's nachts niet echt zeer maar lekker zit het niet kan er eerst dan niet van slapen.

8. nicolle73

17

die worden dik door de warmte of niet.
    lijkt me pijnlijk

9. hulst

18

Ik weet niet. Ik heb wel zalf om in te smeren venafleur heet dat dat helpt wel alleen worden je benen dan pikkerig haha. Is ook weer wat maar toch liever dat laatste ;)

10. nicolle73

19

pfff het is wat als je ouder word:p

heb jij de sieritems al? ik nog niet eentje:wuerg:

11. hulst

20

Ik had al voor mijn trouwen spataders :( Of dat ook erfelijk kan zijn weet ik niet maar ik heb ook wel meestal loop werk gehad dat scheelt denk ik ook wel. M'n moeder heeft het ook maar dan erger.

Heb de wolkenrij compleet alleen bij m'n vriendin moet ik er nog 2.

ga ff truus inruimen en aanzetten.

12. nicolle73

21

bij welke heb je die dan gekregen? ik krijg alleen maar tep en stallen

13. hulst

22

Ik heb ook een partij stallen. Heb eerst heel veel die premium gedraaid maar maak volgens mij niet zoveel uit hoor. Ik draai nu die normale zeg maar.

14. nicolle73

23

ik heb er net 2 gekregenxD

ik heb extra stallen neer gezet. jij ook?

15. hulst

24

Had ik wel maar ik heb gisteren weer wat weggehaald ik heb de woelige helemaal vol en had op de akker ook nog maar had gisteren te weinig wormen maar nu loop ik weer wat achter met de veren:sleepy:

Die mijn vriendin mist heb ik dubbel dus ik hoop dat ze te ruilen zijn als het bij haar helemaal niet lukt. Ze heeft dat item wat ze heeft wel dubbel maar net nog weer geprobeerd en weer alleen tep, bd en stekjes.

16. nicolle73

25

vervelend als je ze niet bij elkaar krijgt

ik heb een klein zwembadje gekocht8)

17. hulst

26

Om af te koelen? Ik had gisteren ook wel zin om erin te duiken maar toen had het hier geregend toen ik van school schoonmaken terug kwam en het was me ook te laat ik was hier ook nog niet klaar dus ik denk maar lekker ff douchen ;)
    Eer gisteren ben ik er wel in geweest was nog wel heel koud maar als je dan maar gelijk gaat zwemmen ben je zo door.

18. nicolle73

27

ja voor af te koelen. en echt heerlijk. mijn mannetje vond het onzin dat ik dat kocht maar gisteren lag hij er zelf inxD

19. hulst

28

Dat zal wel weerxD mannen:sleepy:xD

Morgen is m'n dochter jarig. We gaan voor het eerst weg. Naar een klimbos en daarna zullen ze graag in het zwembad plozen hier denk ik;)

20. nicolle73

29

word ze 12?

en morgen word het warm dus dan zeker plonzen in het zwembad;)